اهالی «آیگان و اویزر» نیازهای مددجویان ساکن روستا را رفع می‌کنند
کد خبر: 3740164
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸

اهالی «آیگان و اویزر» نیازهای مددجویان ساکن روستا را رفع می‌کنند

گروه اجتماعی- اهالی روستاهای آیگان و اویزر جاده چالوس رفع تمام نیازهای معیشتی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد ساکن در این دو روستا را برعهده گرفتند.

اهالی دو روستای البرز رفع نیازهای مددجویان ساکن روستا را برعهده گرفتند

به گزارش ایکنا از البرز به نقل از کمیته امداد البرز، محمد محمدی‌فرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز، اظهار کرد: واگذاری امور محرومان به مردم و خیران با هدف توسعه ابعاد مردمی کمیته امداد امام(ره) از جمله رویکردهای مهم این نهاد حمایتی است.
محمدی‌فرد افزود: افزایش مراکز نیکوکاری شهرها به‌منظور مشارکت ساکنان محلّه‌ها برای رفع نیازهای معیشتی مددجویان تحت حمایت این نهاد که در همان محله سکونت دارند با جدیت در حال انجام است.
این مسئول بیان کرد: ‌اکنون تعداد این مراکز از 18 مرکز نیکوکاری سال 96 به 33 مرکز افزایش پیداکرده است.
محمدی‌فرد گفت: این اقدام ازسوی دو روستای آیگان و اویزرآغاز یک حرکت جدید است و در آینده نزدیک با برنامه‌‌ریزی صورت گرفته شورای سایر روستاها نیز در اقدامی مشابه زمینه مشارکت روستائیان برای رفع نیازهای محرومان و مددجویان ساکن در روستای خود را فراهم و به این زنجیره خیر می‌پیوندند.
مدیرکل کمیته امداد البرز با تأکید بر اینکه اعتبارات این نهاد به‌ تنهایی پاسخگوی نیازهای جامعه هدف این نهاد نیست، افزود: با توجه به شرایط اقتصادی اخیر کشور و افزایش مشکلات معیشتی مددجویان و سایر نیازمندان مراجعه‌کننده به کمیته امداد، آحاد مردم، مسئولان، نیکوکاران و مؤسسات خیریه باید برای کاهش فقر در بین محرومان به این نهاد کمک کنند.
انتهای پیام

captcha