عید قربان فرصتی برای نیل به صلح و آرامش در بین امت اسلامی
کد خبر: 3740271
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۹
در پیام وزیر بهداشت به وزرای بهداشت کشورهای اسلامی؛

عید قربان فرصتی برای نیل به صلح و آرامش در بین امت اسلامی

گروه سلامت ــ وزیر بهداشت در پیامی، فرا رسیدن عید سعید قربان را به وزرای بهداشت کشورهای اسلامی تبریک گفت و این عید بزرگ را فرصت مناسبی برای تقویت فضای گفتگوی موثر و سازنده برای پیشبرد مناسبات پایدار حوزه سلامت میان کشورهای اسلامی به منظور نیل به صلح و آرامش در بین امت اسلامی، تلقی کرد.

عید قربان فرصتی برای نیل به صلح و آرامش در بین امت اسلامیبه گزارش ایکنا، سید حسن هاشمی وزیر بهداشت در پیامی، فرا رسیدن عید سعید قربان را به وزرای بهداشت کشورهای اسلامی تبریک گفت و این عید بزرگ را فرصت مناسبی برای تقویت فضای گفتگوی موثر و سازنده برای پیشبرد مناسبات پایدار حوزه سلامت میان کشورهای اسلامی به منظور نیل به صلح و آرامش در بین امت اسلامی، تلقی کرد.
متن این پیام به شرح ذیل است؛
عالی‌جنابان وزرای محترم بهداشت کشورهای اسلامی
با سلام و احترام،
صمیمانه‌ترین تبریکات و تهنیت اینجانب را به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان، عید بزرگ مسلمانان پذیرا باشید. بدون تردید این عید بزرگ، فرصت مناسبی برای تقویت فضای گفتگوی موثر و سازنده برای پیشبرد مناسبات پایدار حوزه سلامت میان کشورهای اسلامی به منظور نیل به صلح و آرامش در بین امت اسلامی است تا هیچگاه شاهد به مخاطره افتادن جان انسان‌ها به‌ویژه کودکان، زنان و سالمندان مسلمان در کشورهای اسلامی و علی‌الخصوص یمن و دیگر نقاط بحرانی نباشیم. بار دیگر ضمن تبریک این عید بزرگ اسلامی، از خداوند منان بهترین آرزوهای قلبی را توام با سلامتی و عزت برای جناب‌عالی و همه ملل کشورهای اسلامی مسالت دارم.
انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
قربانعلی کهنسال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۹:۲۲
0
0
بچه های مسجد
captcha