برپایی ۵۰ پایگاه دریافت نذورات عید قربان در اردبیل
کد خبر: 3740343
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸

برپایی ۵۰ پایگاه دریافت نذورات عید قربان در اردبیل

گروه اجتماعی- معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل از برپایی ۵۰ پایگاه از سوی این مرکز برای دریافت نذورات عید قربان خبر داد.

برپایی ۵۰ پایگاه دریافت نذورات عید قربان در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، صفر توحیدی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل روز گذشته، ۲۹ مردادماه در جلسه تشریح نحوه مشارکت خیران اردبیلی تشریح کرد: ۵۰ پایگاه کمیته امداد استان اردبیل برای دریافت نذورات عید قربان برپا شده است که نیکوکاران می‌توانند نذورات خود را از این طریق به دست نیازمندان برسانند که این مسئله برای ما حائز اهمیت است.
وی بیان کرد: کمک‌های مردمی در روز عید قربان در اختیار محرومان و نیازمندان قرار می‌گیرد که در این زمینه دفاتر این نهاد در سطح شهر مستقر می‌شوند که این طرح همه‌ساله اجرا می‌شود و خوشبختانه مشارکت خیران اردبیلی در این زمینه بسیار حائز اهمیت است که نیازمند فرهنگ‌سازی مناسب در این زمینه هستیم.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: نیکوکاران و خیران اردبیلی می‌توانند بدون مراجعه حضوری کمک‌های نقدی نذورات خود را در اختیار محرومان قرار دهند و اپلیکیشن سنا این امکان را به خیران و حجاج می‌دهد که این مسئله نیز به نوبه خود بسیار حائز اهمیت است.
توحیدی تصریح کرد: کد آنی نیز برای پرداخت کمک‌های نیکوکاران در نظر گرفته شده و با روش‌های الکترونیکی خیران می‌توانند نذورات خود را به راحتی پرداخت کنند که این مسئله نیز به نوبه خود بسیار حائز اهمیت است و انتظار ما از اصحاب رسانه این است که تعامل همه جانبه‌ای با ما در این زمینه داشته باشند.
وی اظهار کرد: توزیع گوشت قربانی در بین نیازمندان اقدامی است که همه‌ساله در استان با روند مناسبی ادامه دارد و تلاش بر این است که بتوانیم با این اقدام خیرخواهانه و خداپسندانه نیازمندان و اقشار محروم جامعه را در شادی‌هایمان شریک کنیم که این مسئله برای ما بسیار حائز اهمیت است.
انتهای پیام

captcha