اجرای طرح تحول سلامت؛ زمینه‌‌ساز توسعه عدالت در ارائه خدمات پزشكی
کد خبر: 3740567
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲

اجرای طرح تحول سلامت؛ زمینه‌‌ساز توسعه عدالت در ارائه خدمات پزشكی

گروه اجتماعی ـ رئیس دانشگاه علوم پزشكی شیراز معتقد است كه با اجرای طرح تحول نظام سلامت، زمینه‌های توسعه عدالت در ارائه خدمات پزشکی و سلامت فراهم شد.

اجرای طرح تحول سلامت، زمینه‌های توسعه عدالت در ارائه خدمات پزشكی را فراهم كرد

به گزارش ایكنا از فارس، علی بهادر، رئیس دانشگاه علوم پزشكی شیراز شب گذشته، 29 مردادماه در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اجرای برنامه پزشک خانواده در استان فارس، این امر را موجب افزایش تعامل مردم با جامعه پزشکی عنوان کرد و ادامه داد: با اجرای طرح تحول نظام سلامت نیز این تعامل گسترش یافت و زمینه‌های توسعه عدالت در ارائه خدمات پزشکی و سلامت فراهم شد.
وی گفت: امروزه پزشکان این استان با توجه به تخصص و توان علمی خود قادر هستند به تمامی بیماران منطقه جنوب کشور، خدمات تشخیصی و درمانی ارائه دهند که این امر جایگاه دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان یک قطب پزشکی در کشور را تثبیت کرده است.
بهادر با بیان اینکه بر اساس گزارش‌ها این دانشگاه در خدماتی نظیر پیوند عضو، درمان‌های سرطان و انجام جراحی های نادر و پیچیده در کشور پیشرو است، افزود: در حال حاضر دانشگاه علوم پزشکی شیراز توانسته در انجام پیوند کبد، پیوند چشم، پیوند پوست، پیوند پانکراس، پیوند روده و پیوند دیگر اعضای بدن در کشور، پیشگام باشد.
یادآور می‌شود، در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز به‌مناسبت فرا رسیدن روز پزشكی، از تنی چند از پزشکان پیشکسوت شیراز تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام

captcha