خدمت‌رسانی پزشكی گروه جهادی شهید «عبدالسلام باقری» در مناطق محروم خرامه
کد خبر: 3740570
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸

خدمت‌رسانی پزشكی گروه جهادی شهید «عبدالسلام باقری» در مناطق محروم خرامه

گروه اجتماعی ـ رئیس شبکه بهداشت و درمان و مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان خرامه، از برگزاری اردوی جهادی گروه شهید «عبدالسلام باقری» در منطقه کربال از توابع این شهرستان، خبر داد.

خدمت‌رسانی پزشكی گروه جهادی شهید «عبدالسلام باقری» در مناطق محروم خرامه

به گزارش ایكنا از فارس، مصطفی دانش، رئیس شبکه بهداشت و درمان و مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان خرامه امروز، 30 مردادماه گفت: اردوی جهادی گروه شهید «عبدالسلام باقری» حوزه بسیج دانشجویی بقیةالله(ع) شهرستان خرامه با همکاری کانون بسیج جامعه پزشکی خرامه، با حضور ۳۰ نیروی جهادگر، در بخش کربال برگزار شد.
وی، هدف از برگزاری اردوهای جهادی را خودسازی دانشجویان عنوان کرد و افزود: حضور یک جوان در مناطق محروم با روحیه آرمان ‌گرایی باعث می‌شود او اهداف والایی را برای پیشرفت انقلاب اسلامی برای خود متصور شود؛ همچنین هدف دیگر، محرومیت‌زدایی این مناطق در حوزه بهداشت و درمان و آموزشی و فرهنگی است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان خرامه اضافه کرد: کارگروه‌‌های این گروه جهادی شامل خدمات بهداشتی و درمانی، آموزشی، فرهنگی و ورزشی است که هر کارگروه با برنامه‌ریزی و چشم ‌انداز خود برنامه‌های مربوطه را انجام داد.
دانش با بیان اینکه بر اساس تحقیقات، مردم این مناطق از محرومیت بیشتری نسبت به سایر روستاهای شهرستان، برخوردار هستند، گفت: فعالیت‌های این گروه جهادی در حوزه بهداشتی و درمانی شامل ویزیت پزشک، دارو، خدمات مامایی زنان و زایمان، تست قند خون و فشار خون، خدمات بهداشتی و انجام مشاوره های مختلف از سوی کارشناسان بوده است.
وی در پایان یادآور شد: در این طرح، بسیج سازندگی سپاه ناحیه خرامه، هلال احمر شهرستان خرامه، بخشداری کربال، شهرداری سلطان شهر، پایگاه‌های مقاومت بسیج بخش کربال، مرکز بهداشتی درمانی قوام آباد و خانه بهداشت روستای بنجیر، همکاری داشتند.
انتهای پیام

captcha