وقف منزل يك شهيد برای فعالیت‌های قرآنی مؤسسه بیت‌الاحزان
کد خبر: 3740572
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴

وقف منزل يك شهيد برای فعالیت‌های قرآنی مؤسسه بیت‌الاحزان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ‌ خانواده شهید آور جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید و پدر و مادر مرحومش یک باب منزل مسکونی را به مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) واگذار کرد.

وقف منزل يك شهيد برای فعالیت‌های قرآنی مؤسسه بیت‌الاحزان

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس، خانواده شهید آور از اهالی روستای درب قلعه شهرستان استهبان با نیت نشر معارف قرآنی در زادگاهش و جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید و پدر و مادر مرحومش یک باب منزل مسکونی را به موسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) واگذار کرد.
تاج‌بخش، مسئول شعبه بیت‌الاحزان شهرستان استهبان ضمن تشکر از خانواده شهید آور، به مشکلات مالی شعب قلعه گنج و انجیرک اشاره و ابراز امیدواری کرد با رواج اینگونه موقوفات و افزایش حمایت‌های خیراندیشانه مردمی شاهد شکوفایی و گسترش فعالیت‌های قرآنی در مناطق محروم و روستایی باشیم.
بنا بر این گزارش، موسسه فرهنگی قرآنی بیت‌الاحزان در سال ۱۳۷۵ به همت جمعی از روحانیون دهستان خیر از توابع استهبان فارس فعالیت‌های خود را آغاز کرد.
سنگ بنای اصلی مؤسسه که با کمک‌های مردمی در ساختمانی قدیمی واقع در روستای ماهفرخان از توابع شهرستان استهبان کار خود را آغاز کرد، اما در حال حاضر با داشتن یک ساختمان مرکزی، هفت مدرسه شبانه‌روزی ویژه خواهران و برادران و ۱۵۰ شعبه در ۱۲ استان کشور ( فارس، بوشهر، کرمان، سیستان وبلوچستان، یزد، خوزستان، تهران، زنجان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی و خراسان شمالی) عمده فعالیت خود را بر نقاط محروم و روستایی متمرکز کرده است.
انتهای پیام

captcha