خراسان رضوی؛ پنجمین ایستگاه اردوی استعدادهای درخشان قرآنی
کد خبر: 3741256
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶

خراسان رضوی؛ پنجمین ایستگاه اردوی استعدادهای درخشان قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ پنجمین اردوی منطقه‌ای طرح استعدادهای درخشان قرآنی از روز هفتم شهریورماه به میزبانی خراسان رضوی برگزار می‌شود.

خراسان رضوی؛ پنجمین ایستگاه اردوی استعدادهای درخشان قرآنی

به گزارش ایکنا؛ دومین دوره اردوهای منطقه‌ای طرح استعدادهای درخشان قرآنی کشور از روز 20 تیرماه سال جاری به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز و سپس به ترتیب در مناطق مختلف کشور و به میزبانی استان‌های همدان، یزد و آذربایجان شرقی برگزار شد.
هم‌اکنون نیز پنجمین مرحله از دومین دوره اردوهای منطقه‌ای طرح استعدادهای درخشان قرآنی از روز 11 شهریورماه و به میزبانی استان خراسان رضوی(شهرستان نیشابور) برگزار می‌شود که در این مرحله تعداد 216 نفر(به جز همراهان) از استعدادهای قرآنی استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان و سیستان و بلوچستان حضور خواهند داشت.
امسال به جهت تقویت بحث آموزشی استعدادهای قرآنی، اساتید به صورت متمرکز از تهران اعزام می‌شوند. همچنین در مناطق مختلف از وجود برخی از اساتید قرآنی شناخته شده که مورد تأیید سازمان دارالقرآن هستند نیز استفاده می‌شود که در این راستا و در این دوره از وجود اساتیدی همچون بهروز یاریگل، نصرت‌الله‌(عارف) حسینی، محسن یاراحمدی، عباس هاشمی و جماله از استان بوشهر، فتح‌پور از استان فارس و ... استفاده خواهد شد.
یادآور می‌شود، آخرین مرحله از دومین دوره اردوهای منطقه‌ای طرح استعدادهای درخشان قرآنی کشور نیز از روز 13 شهریورماه به میزبانی استان تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha