مجال حضور در میان مردم جهت آگاهی از مشكلات؛ مهم‌ترین نكته هفته دولت
کد خبر: 3741338
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱
تبادار مطرح كرد:

مجال حضور در میان مردم جهت آگاهی از مشكلات؛ مهم‌ترین نكته هفته دولت

گروه سیاست و اقتصاد ـ استاندار فارس، مجال حضور بین مردم و آگاهی بیشتر از مسائل و مشکلات آنان و تلاش بیشتر برای رفع بخشی از کاستی‌ها را مهم‌ترین نکته‌ با اهمیت هفته‌ دولت دانست.

مجال حضور در میان مردم جهت آگاهی از مشكلات؛ مهم‌ترین نكته هفته دولت

به گزارش ایكنا از فارس، اسماعیل تبادار، استاندار فارس امروز، 4 شهریورماه در حاشیه‌ بهره‌برداری از نیروگاه ۱۰ مگاواتی خورشیدی خرامه در جمع خبرنگاران به حجم مناسب پروژه‌های آماده‌ بهره‌برداری در این استان به‌مناسبت هفته‌ دولت اشاره كرد و گفت: البته این به لحاظ ذهنی اقناع‌کننده نیست اما نشان از تلاش تمام مدیران و دستگاه‌های اجرایی برای خدمت به مردم دارد.
وی بیان كرد: مجال حضور بین مردم و آگاهی بیشتر از مسائل و مشکلات آنان و تلاش بیشتر برای رفع بخشی از کاستی‌ها، مهم‌ترین نکته‌ با اهمیت هفته‌ دولت است و در کنار آن پروژه‌هایی که به مردم هدیه می‌شود، قرار دارد.
تبادار افزود: امروز در شهرستان خرامه نزدیک به ۸۵ میلیارد تومان پروژه در بخش‌های ورزشی، برق، فرهنگی و اجتماعی به بهره‌برداری می‌رسد و به مردم هدیه می‌شود.
استاندار فارس در ادامه یکی از سیاست‌های مهم دولت تدبیر و امید را توسعه‌ی نیروگاه‌های خورشیدی و استفاده از انرژی‌های پاک دانست و گفت: باید با تسهیل روند سرمایه‌گذاری و تشویق سرمایه‌گذاران به سمتی حرکت کنیم که در پهنه‌ی فارس زمینه‌ی ایجاد و استفاده از انرژی پاک خورشید برای تامین برق مورد نیاز فراهم شود.
وی با تصریح اینکه پیش‌از این در سروستان شاهد بهره‌برداری از نیروگاه ۴ مگاواتی خورشیدی بوده‌ایم، گفت: نیروگاه خورشیدی خرامه اولین نیروگاه ۱۰ مگاواتی است که به همت سرمایه‌گذار بخش خصوصی احداث و راه‌اندازی شد.
تبادار تأکید کرد: با توجه به اینکه نیروگاه برق خورشیدی زمینه‌ی ذخیره‌ی سوخت فسیلی و حفاظت محیط زیست را فراهم می‌کند از اهمیت دو چندانی برخوردار است.
استاندار فارس گفت: انرژی خورشیدی از انرژی‌های نو محسوب می‌شود که براساس وارسی‌ها و کار حرفه‌ای انجام شده، مجال برای توسعه‌ نیروگاه‌های خورشیدی در سراسر این استان وجود دارد.
انتهای پیام

captcha