آغاز به كار «جشنواره خدمت» در فارس
کد خبر: 3741403
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳

آغاز به كار «جشنواره خدمت» در فارس

گروه اجتماعی ـ همزمان با ایام هفته دولت جشنواره خدمت و نمایشگاه دستاوردهای دولت در شیراز آغاز به كار كرد.

آغاز به كار «جشنواره خدمت» در فارس/ مسائل را صادقانه به مردم بگوییم

به گزارش ایكنا از فارس، مراسم افتتاحیه جشنواره خدمت و همچنین نمایشگاه دستاوردهای دولت شب گذشته، 3 شهریورماه در بلوار چمران شیراز برگزار شد.
اسماعیل تبادار، استاندار فارس در این مراسم با تجلیل از شهدای انقلاب و به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، گفت: نظام جمهوری اسلامی بعد از توکل بر خداوند، به مردم اتکا دارد و در برنامه‌هایی از این دست، فضایی مهیا می‌شود تا خدمات و فعالیت‌ها در معرض دید مردم، به عنوان بانیان اصلی حکومت قرار گیرد.
وی با تأكید بر اینكه باید مسائل را صادقانه با مردم در میان بگذاریم و خدمات نیز با شفافیت عرضه شوند، افزود: همه دولت‌های پس از انقلاب، خدمات را در ابعاد مختلف، در اقصی نقاط کشور ارائه داده‌اند و دولت تدبیر و امید نیز در طول آن‌ها باید تلاش مضاعف داشته باشد.
استاندار فارس در ادامه، به دستاوردهای دولت تدبیر و امید در چند سال اخیر، نظیر توسعه فضای کسب و کار، نرخ اشتغال، مشارکت اقتصادی و پروژه های دولت پرداخت.
بنا بر این گزارش، این آئین با حضور استاندار فارس در غرفه‌های سازمان ها و افتتاح رسمی غرفه‌ها ادامه یافت. وی همچنین در غرفه دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز حضور یافت و از خدمات غرفه نظیر ارائه مشاوره‌های سلامت روان و تغذیه، سنجش فشارخون و قندخون، ارائه محتوای آموزش سلامت و نمایش دستاوردهای دانشگاه، بازدید کرد.
علی بهادر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز همزمان با آغازین روز برپایی غرفه دانشگاه، در جمع دست‌اندرکاران غرفه حضور یافته و از فعالیت‌ها و خدمات بازدید کرد.
در نخستین روز این جشنواره، 128 مورد مراقبت سلامت نظیر سنجش فشارخون، قند خون، نمایه توده بدنی، هفت مورد مشاوره روانشناسی و 24 مورد مشاوره تغذیه انجام شد.
یادآور می‌شود، این جشنواره به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، از سوم تا هفتم شهریور، از ساعت ۱۶ تا ۲۲، در بلوار چمران شیراز، محوطه زمین ورزشی پیست اسکیت در حال برگزاری است.
انتهای پیام 

captcha