مراكز قرآنی لارستان؛ نورباران جشن‌های دهه ولایت
کد خبر: 3741467
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴

مراكز قرآنی لارستان؛ نورباران جشن‌های دهه ولایت

گروه اجتماعی ـ همزمان با ایام دهه ولایت و امامت جشن‌های ولایت در مراكز قرآنی شهرستان لارستانی یكی از مناطق تلفیقی شیعه و سنی فارس برگزار می‌شود.

مراكز قرآنی لارستان؛ نورباران جشن‌های دهه ولایت

به گزارش ایكنا از فارس، حمیدرضا شهلایی، مسئول امور قرآنی تبلیغات اسلامی لارستان امروز، 4 شهریورماه ضمن تبریك فرا رسیدن ایام دهه ولایت و امامت از برگزاری 45 عنوان برنامه فرهنگی ـ مذهبی ویژه این ایام در مراكز قرآنی این شهرستان خبر داد.
وی افزود: این برنامه‌ها شامل برنامه‌های جشن و سرور و همچنین برنامه‌های فرهنگی و سخنرانی‌های مذهبی است كه در خانه‌های قرآن شهری و روستایی و مؤسسات قرآنی برگزار می‌شود.
شهلایی در ادامه سخنان خود با بیان اینكه انحراف در جامعه اسلامی به خاطر عمل نکردن به سفارش پیامبر(ص) است، گفت: پیامبر اکرم(ص) در خطبه غدیر که فرمودند حاضران به غایبان و پدران به فرزندان تا روز قیامت ولایت و امامت امیرالمومنین(ع) را اعلام کنند وظیفه و تکلیف همه ما را مشخص کردند.
مسئول امور قرآنی تبلیغات اسلامی لارستان افزود: باید در جهت بیان محتوای غدیر و انتقال پیام ولایت و امامت تمام سعی و تلاش خودمان را انجام دهیم.
وی اظهار كرد: اگر مسلمان‌های صدر اسلام و در طول تاریخ نسبت به ولایت و امامت امیرالمومنین (ع) و روز بزرگ غدیر خم به وظیفه خود درست عمل می‌کردند انحرافی در جامعه اسلامی پیش نمی‌آمد و شاهد واقعه تلخ عاشورا نبودیم و در حقیقت این بی‌توجهی و عدم اهتمام به غدیر بود که میوه تلخ آن در کربلا پدیدار شد.
یادآور می‌شود، شهرستان لارستان یكی از مناطق تلفیقی مسلمانان شیعه و سنی جنوب استان فارس است كه بخشی از مردم آن را مسلمانان اهل سنت تشكیل می‌دهند.
انتهای پیام

captcha