عرضه منابع کنکور ارشد و دکتری الهیات با تخفیف ۴۰ درصدی
کد خبر: 3741819
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰

عرضه منابع کنکور ارشد و دکتری الهیات با تخفیف ۴۰ درصدی

گروه دانشگاه ــ فروش ویژه عیدانه منابع کمک آموزشی رشته علوم قرآن و حدیث تالیف و تهیه شده به همت سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور با تخفیف ۴۰ درصد به مناسبت عید سعید غدیر خم آغاز شده و تا تاریخ 8 شهریورماه ادامه دارد.

به گزارش ایکنا؛ مرکز مطالعات میان رشته‌ای قرآن کریم از مراکز زیر مجموعه سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور در چند سال اخیر با بهره‌گیری از نیرو‌های نخبه در رشته علوم قرآن و حدیث اقدام به تلخیص منابع اصلی این رشته در آزمون ارشد و دکتری کرده است که با توجه به کیفیت مطلوب محتوای کتب و همچنین قیمت مناسب آن در قیاس با منابع مشابه در بازار با اقبال خوب و گسترده‌ای از سوی داوطلبین ادامه تحصیل در مقطع ارشد و دکتری رشته علوم قرآن و حدیث شده است.

عناوین کتب به شرح زیر است:
۱- حدیث تلخیص شده از منابع: تاریخ عمومی حدیث؛ مجید معارف، علوم حدیث و درایه الحدیث؛ کاظم مدیر شانه چی، علوم حدیث و مصطلحه؛ صبحی صالح.
۲- علوم قرآن تلخیص شده از منابع: الاتقان فی علوم القرآن؛ جلال الدین سیوطی، البیان فی تفسیر القرآن؛ سیدابوالقاسم خویی، تاریخ قرآن؛ محمدهادی معرفت.
۳- تفسیر تلخیص شده از منابع: مجمع‌البیان فی تفسیر القرآن؛ فضل بن حسن طبرسی، المیزان فی تفسیر القرآن؛ محمدحسین طباطبایی.
۴- تاریخ تفسیر تلخیص شده از منابع: التفسیرو المفسرون؛ محمدهادی معرفت، تاریخ تفسیر؛ حبیب‌الله جلالیان، شناخت نامه تفاسیر؛ سید محمدعلی ایازی.
۵- تلخیص علوم قرآنی آیت‌الله معرفت.
۶- تلخیص مقباس الهدایه؛ مولفین علی‌اکبر غفاری صفت، محمد‌حسین صانعی‌پور، ترجمه ولی‌الله حسومی.
۷- تلخیص مقدمه معجم‌الرجال الحدیث؛ آیت‌الله‌ العظمی سید‌ابوالقاسم خویی (ره)، ترجمه و تحقیق عبدالهادی فقهی‌زاده.
۸- تلخیص البیان فی تفسیر القرآن؛ آیت‌الله العظمی سیدابوالقاسم خویی (ره)، ترجمه سید‌جعفر حسینی.
۹- تفسیر سوره مبارکه آل عمران تلخیص شده از منابع: المیزان فی تفسیر القرآن؛ سید محمد‌حسین طباطبایی، ترجمه حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید محمد‌باقر موسوی همدانی، مجمع‌البیان لعلوم القرآن؛ فضل‌بن حسن‌بن فضل طبرسی، ترجمه حجت‌الاسلام علی کرمی.
۱۰- تفسیر سوره‌های اعلی، انسان، جمعه، طارق، علق و قیامت تلخیص شده از منابع: المیزان فی تفسیر القرآن؛ سید محمد‌حسین طباطبایی، ترجمه حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید محمد‌باقر موسوی همدانی، مجمع‌البیان لعلوم القرآن؛ فضل‌بن حسن‌بن فضل طبرسی، ترجمه حجت‌الاسلام علی کرمی.
۱۱- گام نهایی تا رتبه برتر در کنکور دکتری علوم قران و حدیث: شامل مجموعه تست‌های آزمون دکتری از سال ۹۱ تا سال ۹۷ همراه با جواب تشریحی.
۱۲- گام اول تا رتبه برتر در کنکور ارشد علوم قرآن و حدیث: شامل مجموعه تست‌های عمومی (عربی و زبان انگلیسی) کنکور ارشد از سال ۷۲ تا سال ۹۷ همراه با جواب تشریحی.
۱۳- گام دوم تا رتبه برتر در کنکور ارشد علوم قرآن و حدیث: شامل مجموعه تست‌های تخصصی کنکور ارشد علوم قرآن و حدیث از سال ۷۲ تا سال ۹۷ به صورت طبقه بندی شده همراه با حواب تشریحی.
 
بنابر این گزارش، فروش ویژه فقط تا روز پنجشنبه 8 شهریورماه ادامه دارد.

یادآور می‌شود، جهت مشاهده و کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات فوق علاقه‌مندان می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی مرکز مطالعات میان رشته‌ای قرآن کریم به آدرس www.ciqs.ir مراجعه کنند و یا جهت سفارش حضوری روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ۸ صبح تا ۱۶ عصر، به نشانی تهران- خیابان انقلاب- خیابان قدس- خیابان بزرگمهر- پلاک ۸۵- سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور- طبقه دوم مرکز مطالعات میان رشته‌ای قرآن کریم و یا برای سفارش اینترنتی محصولات فوق به آدرس https://www.iran-theology.ir/shop/ مراجعه کنند.
 
انتهای پیام
captcha