مرزبانان با اقتدار در اقصی نقاط کشور از مرزها حراست می‌کنند
کد خبر: 3741851
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸
سردار اشتری:

مرزبانان با اقتدار در اقصی نقاط کشور از مرزها حراست می‌کنند

گروه سیاسی ــ فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه هرگونه تحرک اشرار در مرزهای کشور را در نطفه خفه خواهیم کرد، گفت: مرزبانان با اقتدار و هوشیارانه در اقصی نقاط کشور از مرزها حفاظت و حراست می‌کنند.

مرزبانان با اقتدار در اقصی نقاط کشور از مرزها حراست می‌کنند

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران امروز، 5 شهریورماه در مراسم صبحگاه مشترک یگان‌های انتظامی و تخصصی پلیس که در ستاد فرماندهی انتظامی کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به رشادت‎‌های مردمان این استان، گفت: مردم استان کرمانشاه مردمانی ولایت‌مدار، مؤمن و مجاهداند، مردمانی که از شروع دفاع مقدس تا پایان آن در حال دفاع بودند.
وی افزود: این استان از جمله استان‌هایی بود که در دفاع مقدس بیشترین نقش را ایفا کرد.
سردار اشتری با اشاره به نقش مردم این استان در مبارزه با گروه‌های ضد انقلاب، تصریح کرد: سابقه دفاع در شهرهایی مثل پاوه را فراموش نمی‌کنیم، مردمان آن دیار با ایثارگری اجازه ندادند شهر شهید پرور پاوه سقوط کند و با فرمان تاریخی امام(ره) رزمندگان و مردم با قدرت دست ضد انقلاب را از پاوه قطع کردند.
وی اظهار کرد: در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی شهرهای مرزی این استان با نیروهای بعثی درگیر بودند و این شهرها آماج بمب‌های مزدوران استکبار بود.
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ادامه به امنیت بالای کشور اشاره کرد و افزود: امنیت امروز کشور را مدیون شهدای عزیز، رزمندگان و مردم غیور کشور هستیم.
سردار اشتری با اشاره به برنامه متعدد دشمن برای ناامن کردن کشور ایران، اظهار کرد: هدف دشمن از اتفاقاتی که طی سال‌های اخیر در کشورهای همسایه رقم زد نا امن کردن منطقه به ویژه در ایران بود.
وی با یادآوری تلاش‌های شبانه‌روزی مرزبانان جمهوری اسلامی تصریح کرد: امروز این نیروها با اقتدار و هوشیارانه در اقصی نقاط کشور از مرزها حفاظت و حراست می‌کنند و اگر تحرکی از سوی گروه‌های اشرار در مرزها باشد آن را در نطفه خفه می‌کنند.
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به تعبیر مقام معظم رهبری در وصف نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: این نیروها با روحیه جهادی و ایمانی راسخ فعالیت می‌کنند که حاصل آن رقم خوردن اعتماد مردم است.
وی به تلاش در مسیر حرفه‌ای شدن نیروی انتظامی اشاره و اظهار کرد: با راه‌اندازی قرارگاه تربیت و آموزش جهادی توانستیم به سمت حرفه‌ای شدن پیش برویم و نسبت به سال گذشته ارتقاء چشمگیری داشته‌ایم.
سردار اشتری به بازدید روز گذشته از پاسگاه‌های مرزی اشاره کرد و افزود: خوشبختانه نیروهای مرزی از آمادگی و روحیه جهادی خوبی برخوردارند و طبق آمار جانشین مرزبانی استان تجهیزات، امکانات و پشتیبانی‌ نسبت به سال گذشته رشد قابل توجه‌ای داشته است.
انتهای پیام

captcha