صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری بی‌نام بر اساس پتانسیل‌های استان
کد خبر: 3741911
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۵
فیض‌الهی خبر داد:

صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری بی‌نام بر اساس پتانسیل‌های استان

گروه سیاست و اقتصاد – مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام گفت: برای تسریع در فرآیند جذب سرمایه‌گذاری خارجی بر اساس فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان مجوزهای بی‌نام صادر می‌شود.

صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری بی‌نام بر اساس پتانسیل‌های استان
به گزارش ایکنا از ایلام، قدرت فیض‌اللهی، مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام امروز در نشست خبری با تشریح ابعاد مختلف سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: در چهار ماهه نخست امسال 520 میلیارد ریال درآمد در استان وصول شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش یافته است .
وی با بیان اینکه امسال 2 هزار و 160 میلیارد ریال درآمد برای استان مصوب شده است، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تمامی درآمد پیش بینی شده تا پایان سال وصول می‌شود .
وی درباره سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در استان اظهار کرد: با  تأکید استاندار و به منظور تسریع در فرآیند جذب سرمایه گذاری خارجی بر اساس فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان مجوزهای بی‌نام صادر می‌شود .
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام با بیان اینکه موانع جدی در راه سرمایه‌گذاری و مخصوصا سرمایه‌گذاری خارجی در استان وجود دارد، ادامه داد: تاکنون موفق به جذب سرمایه گذاری خارجی در این استان نشده ایم اما این به معنی عدم انجام کار نیست و فعالیت‌های متعددی در راستای جلب سرمایه گذاران انجام شده است .
فیض‌اللهی تاکید کرد: ارائه مشوق‌های یکسان برای سرمایه‌گذاران در تمامی مناطق کشور یکی از موانع اصلی در جذب سرمایه گذاری در مناطق محروم و توسعه نیافته است و باید برای این مناطق مشوق‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شود .
وی درباره استفاده از ماشین‌های سازمانی در ساعت‌های غیراداری، گفت: هر چند ممکن است تخلفاتی در این زمینه وجود داشته باشد اما زیاد نیست و در ضمن باید به کارکرد سازمان‌ها در این زمینه توجه داشت، چون برخی ادارات باید در ساعت‌های غیراداری نیز در حال انجام وظیفه باشند.
انتهای پیام
captcha