طرح هجرت ۳ با شرکت ۲۵۰۰ دانش‌آموز اردبیلی اجرا می‌شود
کد خبر: 3742915
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴

طرح هجرت ۳ با شرکت ۲۵۰۰ دانش‌آموز اردبیلی اجرا می‌شود

گروه اجتماعی ــ فرماندار بسیج شهرستان اردبیل گفت: طرح هجرت ۳ با شرکت بیش از ۲۵۰۰ دانش‌آموز اردبیلی در مناطق محروم اجرا می‌شود.

طرح هجرت ۳ با شرکت ۲۵۰۰ دانش‌آموز اردبیلی اجرا می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، حسن دهقان‌نیا، فرماند بسیج شهرستان اردبیل، روز گذشته در بازدید از مناطق محروم اردبیل تصریح کرد: طبق هدفگذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام یافته طرح هجرت ۳ با شرکت بیش از دو هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز اردبیلی در مناطق محروم منطقه اجرا می‌شود و محرومیت‌زدایی فلسفه وجودی این مجموعه است.
وی با اشاره به این که ۱۵ مدرسه در مناطق کم برخوردار به عنوان مناطق هدف در نظر گرفته شده است بیان کرد: اجرای این طرح در طول چندین سال گذشته در منطقه روند مناسبی به خود گرفته و تلاش بر این است که بتوانیم با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان از ظرفیت آن‌ها برای مرمت و بازسازی مناطق آسیب‌دیده و محروم استفاده شود.
فرماندار بسیج شهرستان اردبیل گفت: به‌کارگیری قابلیت‌ها و توانمندی‌های دانش‌آموزان برای کمک به افراد مناطق محروم اولویت اساسی است و در این زمینه از تمام ظرفیت‌ها استفاده می‌شود تا بتوانیم برای ترویج فرهنگ کار و تلاش و افزایش فعالیت‌های گروهی در جامعه استفاده کرده و به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.
دهقان‌نیا ضمن اشاره به حرکت خودجوش دانش‌آموزان برای حضور در این طرح نیز بیان کرد: حضور خودجوش دانش‌آموزان در این طرح نشان از فعالیت قابل توجه آنان در امر اردو‌های جهادی است که به همین منظور نیاز است مسئولان مربوطه با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود این مهم را در جامعه ترویج دهند.
وی بیان کرد: مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان در عصر حاضر یک امر اساسی و ضروری در جامعه است چرا که دشمنان شبانه‌روز در تلاشند تا برای کمرنگ کردن اعتقادات و ارزش‌های اسلامی جامعه برنامه‌ریزی کنند و در این راستا تقویت بینش فکری و اعتقادی نسل کنونی جامعه باید به عنوان یک اصل اساسی و ضروری مورد توجه واقع شود.
انتهای پیام

captcha