برگزاری همایش «دستاوردهای 40 سالگی انقلاب اسلامی» در یاسوج
کد خبر: 3743275
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶

برگزاری همایش «دستاوردهای 40 سالگی انقلاب اسلامی» در یاسوج

گروه اجتماعی ـ دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری اولین همایش دستاوردهای چهل سالگی انقلاب اسلامی در تاریخ ۱۸ شهریورماه جاری در سالن شهید جرجانی یاسوج خبر داد.

برگزاری همایش «دستاوردهای 40 سالگی انقلاب اسلامی» در یاسوج

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، ستار هدایتخواه، دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 10 شهریورماه در جمع مسئولان کمیته‌های مختلف جبهه فرهنگی انقلاب، اظهار کرد: اولین همایش دستاوردهای چهل سالگی انقلاب اسلامی ۱۸ شهریورماه جاری در سالن شهید جرجانی یاسوج برگزار می‌شود.
وی افزود: تثبیت چهل سالگی انقلاب و بلوغ آن، دشمنان نظام و در راس آن استکبار جهانی را به توطئه‌های مختلفی واداشته است که می‌طلبد با تبیین دستاوردهای آن به یاوه‌گویی‌های دشمنان پاسخ قاطع داد.
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد چهل سالگی را در متون دینی رمز تکامل و کمال دانست و با اشاره به توهمات جان بولتن مشاور امنیت ملی آمریکا مبنی بر جلوگیری از برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب، تصریح کرد: استراتژی دشمنان و دسیسه‌های مختلف در قبال تثبیت چهل سالگی نظام اسلامی ،جامعه ایمانی را به ضرورت روشنگری و آگاهی بخشی بیشتر واقف ساخته است.
هدایت‌خواه اضافه کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی و عمق استراتژی آن در منطقه که به جنگ در پشت دروازه‌های بیت المقدس رسیده است، استکبار جهانی را دچار وحشت و سردرگمی کرده است و در نتیجه به اقدامات متفاوت بدون جنگ می‌اندیشد تا فرزندان نامشروعش در منطقه را از باتلاق خودساخته نجات دهد.
وی وظایف اندیشه ورزان جبهه فرهنگی انقلاب را آگاه سازی مردم، آرایش جنگی، روحیه جهادی، درک شرایط و مقابله با بحران سازی برآمده از مؤسسات نظرسنجی دشمنان عنوان کرد.
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تقابل دشمن را با به راه انداختن جنگ‌های نیابتی و باستان‌گرایی سلبریتی‌ها نشانگر اقتدار جمهوری اسلامی خواند و خواهان پاسخگویی به شبهات در فضای حقیقی و مجازی و نیز تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی شد.
انتهای پیام

captcha