استقبال از ماه محرم با 10 محفل انس با قرآن در کرمانشاه
کد خبر: 3743484
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶

استقبال از ماه محرم با 10 محفل انس با قرآن در کرمانشاه

گروه فعالیت‌های قرآنی- حجت‌الاسلام محمدی گفت: محرم همراه با شور و شعور حسینی است و با هماهنگی به عمل آمده محافل انس با قرآن در 10 حسینیه و مسجد شهر کرمانشاه در دهه اول محرم برگزار می‌شود.

استقبال از ماه محرم با 10 محفل انس با قرآن در کرمانشاه

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از برپایی 10 محفل انس با قرآن در دهه اول محرم در کرمانشاه خبر داد.
وی افزود: محرم همراه با شور و شعور حسینی است و با هماهنگی به عمل آمده محافل معنوی و نورانی انس با قرآن در 10 حسینیه و مسجد این شهر برپا خواهد شد.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه اظهار کرد: محور محافل انس با قرآن ویژه این ایام قرآن و بصیرت عاشورایی است.
محرم بهترین فرصت گسترش فرهنگ قرآنی
حجت‌الاسلام محمدی به لزوم توجه بیشتر در برپایی محافل قرآنی ماه محرم و صفر تأکید کرد و گفت: محافل انس با قرآن هرچه بیشتر در جامعه رونق و گسترش پیدا کند به همان نسبت شاهد برکات و فیوضات آن در جامعه خواهیم بود.
وی تصریح کرد: محافل قرآن در ماه محرم بهتر و باشکوه‌تر برگزار می‌شود و هرچه انس با این محافل بیشتر باشد به همان اندازه شاهد رشد و گسترش معارف و فرهنگ قرآنی خواهیم بود.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در پایان ماه محرم را بهترین فرصت برای گسترش فرهنگ قرآنی دانست و فهم انسان‌ساز این ایام را دارای ارتباط مستقیم با انس و تلاوت قرآن دانست.
انتهای پیام

captcha