تقویت نیرو‌های بسیجی و متدین در جامعه یک ضرورت ویژه است
کد خبر: 3743592
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰
آیت‌الله عاملی:

تقویت نیرو‌های بسیجی و متدین در جامعه یک ضرورت ویژه است

گروه اجتماعی- نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: تقویت نیرو‌های بسیجی و متدین در جامعه یک ضرورت ویژه است چرا که حرکات هوشمندانه دشمنان باید در جامعه با کمک این نیرو‌ها خنثی شود.

تقویت نیرو‌های بسیجی و متدین در جامعه یک ضرورت ویژه استبه گزارش ایکنا از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، روزگذشته، ۱۱شهریورماه در همایش ستاد عالی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اردبیل، تصریح کرد: فشار حداکثری مهم‌ترین استراتژی استکبار جهانی است که می‌خواهند از این طریق در کم‌ترین زمان ممکن به نتیجه دست یابند که آشنایی با آرمان‌ها، اهداف و دستاورد‌های انقلاب اسلامی است که می‌تواند پاسخ‌گوی این توطئه‌ها باشد.
وی با اشاره به این که وجود ۱۶۰ شبکه ماهواره‌ای جنگ روانی سنگینی را در جامعه به راه انداخته است بیان کرد: باید به دنبال راهکار‌های اساسی برای خنثی‌سازی توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان باشیم و نسل جدید را با اهداف نظام مقدس انقلاب اسلامی آشنا کنیم که این مسئله نیازمند تلاش آحاد جامعه است.
نماینده، ولی فقیه در استان اردبیل گفت: تقویت نیرو‌های بسیجی و متدین در جامعه یک ضرورت ویژه است چرا که حرکات هوشمندانه دشمنان باید در جامعه خنثی شود و دشمنان به این مهم برسند که هیچ‌گاه نمی‌توانند در کمرنگ کردن اعتقادات مردمی قدمی بردارند و این مسئله‌ای انکارناپذیر است.
عاملی بیان کرد: دشمنان بدانند و آگاه باشند ملت ایران تاوان آرمانی برای رسیدن به اهداف آرمانی پس داده است پس به این راحتی نیست که بتوانند به اهداف شوم خود به این راحتی دست یابند و با پیاده‌سازی نقشه‌های شوم خود نظام مقدس انقلاب اسلامی را نابود کنند.
حجت الاسلام، ولی نظرپور، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل نیز در این مراسم بیان کرد: معرفی دستاورد‌های انقلاب اسلامی مهمترین هدف این ستاد است و برای رسیدن به این مهم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌شود تا بتوانیم با شکست دادن دشمنان به تمامی اهداف خود در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دست یابیم.
انتهای پیام

captcha