برگزاری آزمون دوره تربیت معلم قرآن در اردبیل
کد خبر: 3743703
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶

برگزاری آزمون دوره تربیت معلم قرآن در اردبیل

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیر مؤسسه قرآنی حنانه اردبیل از برگزاری آزمون و دوره تربیت معلم روخوانی و روانخوانی و تجوید قرآن کریم از ۱۵ شهریورماه جاری خبر داد.

برگزاری آزمون دوره تربیت معلم قرآن در اردبیلگلی حاتمی، مدیر مؤسسه قرآنی حنانه اردبیل در گفت وگو با ایکنا از اردبیل، از برگزاری آزمون و دوره تربیت معلم روخوانی و روانخوانی و تجوید قرآن کریم در اردبیل خبر داد و گفت: این موسسه در سال ۸۵ با دریافت مجوز از سوی سازمان دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی، فعالیت‌های آموزشی و تبلیغی خود را آغاز کرد که تاکنون موفق به برگزاری طرح‌های مختلف قرآنی شده است.
وی افزود: از جمله طرح‌هایی که برای قرآن‌آموزان اجرایی شده است و ادامه دارد، شامل طرح استعداد‌های درخشان است که برای نوجوانان ۹ تا ۱۳ سال و ۱۴ تا ۱۸ سال اجرا می‌شود و در این طرح، نوجوانانی که استعداد قرآنی دارند، شناسایی و در طول سال برای آنان کلاس و دوره‌های قرآنی برگزار می‌شود.
مدیر مؤسسه قرآنی حنانه اردبیل اظهار کرد: همچنین پروژه‌های مربی‌گری پیش‌دبستانی با موضوعات آموزش احکام برای بانوان، برگزاری کلاس‌های قرآنی در تمام سنین، است.
حاتمی افزود: در دوره فصل تابستان، حدود ۲۰۰ نفر در کلاس‌ها شرکت کرده‌اند و پنج مربی در مؤسسه حضور داشته و به امر تدریس قرآن آموزان اشتغال دارند.
عضو اتحادیه مؤسسات قرآنی اردبیل ادامه داد: امتحان ورودی دوره تربیت معلم روخوانی و روانخوانی قرآن کریم و تجوید روز پنج شنبه ۱۵ شهریورماه جاری در ساختمان جهاد دانشگاهی واحد اردبیل به آدرس کارشناسان نبش میدان شفا و در ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود.
مدیر موسسه حنانه اردبیل بیان کرد: اسامی پذیرفته شدگان پس از یک هفته اعلام و سپس آزمون شفاهی از داوطلبین اخذ و دوره مربوط از مهرماه جاری شروع خواهد شد و پس از پایان دوره به شرکت‌کنندگان حائز نمره لازم، گواهی‌نامه معتبر اعطا می‌شود.
یادآور می‌شود، مؤسسه قرآنی حنانه اردبیل در میدان مادر روبروی اداره برق کوچه ارس ۳ واقع شده است.
انتهای پیام

captcha