آخرین وضعیت حاجیان در مدینه
کد خبر: 3743754
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰
رییس ستاد مدینه تشریح کرد؛

آخرین وضعیت حاجیان در مدینه

گروه جامعه ــ رییس ستاد مدینه با اشاره به روند خوب ورود خروج زائران به این شهرگفت: شامگاه دوشنبه، 12 شهریورماه تعداد زائران درشهر پیامبر(ص) به بیش از 13 هزار و 500 نفر می‌رسد.

رد نشود// آخرین وضعیت حاجیان در مدینهبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بعثه مقام معظم رهبری، اکبر رضایی، رییس ستاد مدینه با اشاره به اینکه امکان اسکان زائران کاروان‌های مدینه بعد، در شهر پیامبر(ص) فراهم است، گفت: حجاج عزیز پس از پنج شب اقامت در مدینه و زیارت پیامبر و ائمه معصوم بقیع و حضور در زیارت دوره از طریق فرودگاه مدینه به کشور باز می‌گردند، تاکنون حدود 24 هزار و 300 زائر در قالب 168 کاروان وارد مدینه شده و بیش از 10 هزار نفر از آنان به ایران بازگشتند.

وی با اشاره به اینکه امروز نیز با 7 پرواز دو هزار و 143 زائر از مدینه به ایران منتقل می شوند، اضافه کرد: روند انتقال زائران ترانزیت با هفت پرواز دیگر که از فرودگاه مدینه به مقصد ایستگاه کرمان انجام خواهد شد به پایان می‌رسد.

رییس ستاد مدینه روند زیارت و خدمات رسانی به زائران را مطلوب توصیف و اظهار کرد: خدمات اسکان، تغذیه و تدارکات و خدمات‌رسانی به زائران توسط مدیران مجموعه‌های ایرانی درحال انجام است و غذای زائران در آشپزخانه‌های مرکزی پخت و توزیع می‌شود، زائران عزیز مدینه بعد، توجه داشته باشند که کیفیت هتل‌های مدینه با مکه متفاوت است و با عوامل اجرایی برای ارائه خدمات بهترهمراهی کنند.

وی با اشاره به ارائه خدمات پزشکی در مدینه منوره افزود: در سه درمانگاه مرکز پزشکی حج و زیارت در مدینه پزشکان عمومی و متخصص و در دو مطب در دو منطقه از شهر نیز به زائران خدمات پزشکی و درمانی ارائه می‌شود که این درمانگاه‌ها به صورت شبانه‌روزی فعال است.

انتهای پیام

captcha