بصیرت عاشورایی در مساجد و بقاع متبرکه املش و رودسر
کد خبر: 3743854
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳

بصیرت عاشورایی در مساجد و بقاع متبرکه املش و رودسر

کانون خبرنگاران نبأ ــ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های رودسر و املش از ویژه برنامه‌های ایام محرم و صفر در نشست تخصصی وقف و امور فرهنگی خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین خوبرو، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های املش و رودسر گفت: در بیش از ۱۰۰ مسجد و بقاع متبرکه در شهرستان‌های املش و رودسر برنامه‌های منظم ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) شامل سیاه‌پوش کردن مساجد و بقاع متبرکه، سخنرانی، مداحی‌، زیارت عاشورا، نماز جماعت ظهر عاشورا اجرا خواهد شد.
خوبرو در ادامه افزود: این برنامه‌ها از ۲۰ شهریور شروع می‌شود و تا شام شهادت امام حسین(ع) ادامه خواهد داشت.
وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: تجمع لبیک یاحسین در مساجد و بقاع متبرکه شاخص در دوم محرم الحرام سال جاری با حضور خیل عظیم عزاداران نیز برپا خواهد شد. همچنین در اولین جمعه ماه محرم نیز همایش بین‌المللی شیرخوارگان حسینی همزمان در سراسر کشور و برخی کشورهای اسلامی و در شهرستان‌های املش و رودسر نیز برگزار خواهد شد.
حجت‌الاسلام خوبرو در ادامه گفت: در انعکاس خبری رویدادهای فرهنگی، مذهبی و قرآنی مساجد و بقاع متبرکه درصدد جذب، آموزش و به‌کارگیری خدام رسانه‌ای هستیم که مردم ما با انعکاس خبرهای اوقاف، باعملکرد فرهنگی و قرآنی بقاع متبرکه آشنا شوند.

الیاس عبداله‌پور

انتهای پیام

captcha