رونمایی از پوستر جشنواره «آیات» در گلستان
کد خبر: 3743983
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳

رونمایی از پوستر جشنواره «آیات» در گلستان

کانون خبرنگاران نبأ_نشست خبری و رونمایی از پوستر سومین جشنواره ملی فیلمنامه‌نویسی و نمایشنامه‌نویسی «آیات» در استان گلستان برگزار شد.

 به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ نشست خبری و رونمایی از پوستر سومین جشنواره ملی فیلمنامه‌نویسی و نمایشنامه‌نویسی آیات با حضور مدیر کل و معاون هنری و رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و رئیس انجمن هنرهای نمایشی و اصحاب رسانه استان عصر روز دوشنبه، 12 شهریور ماه در اداره فرهنگ و ارشاد گلستان برگزار شد.
عادله کشمیری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن قدردانی از حضور اصحاب رسانه و دعوت از نمایشنامه‌نویسان و فیلمنامه‌نویسان به شرکت در این رخداد فرهنگی و هنری و ارزشی، گفت: هدف از برپایی این جشنواره تولید آثار فاخر و ارزشمند با مضامین قرآنی، اشاعه، ترویج و ارتقای همه جانبه و توسعه پایدار هنر نمایشنامه نویسی و فیلمنامه‌نویسی در حوزه ملی از طریق ایجاد فضای رقابتی است.
وی زمینه‌سازی برای تبادل تجربه در بین شرکت کنندگان در گستره ملی و حمایت، چاپ و نشر آثار برای ترغیب و تشویق هنرمندان و کمک به ماندگاری آثار تولید شده و بهره‌مندی از ظرفیت هنر برای توسعه فرهنگ قرآن و عترت را از دیگر اهداف مهم برگزاری این جشنواره برشمرد.
این مدیر استانی کلیه مفاهیم مرتبط با فضای معنوی آیات قرآن کریم را از عمده موضوعات جشنواره اعلام کرد و افزود: این جشنواره در سه بخش فیلمنامه کوتاه مستند و فیلمنامه بلند، نمایشنامه خیابانی و نمایشنامه بلند صحنه‌ای و بخش ویژه طرح قرآنی بشارت 1452 شامل سوره‌های جزء سی ام قرآن کریم برگزار می‌شود.
وی ضمن اعلام کامل شرایط و مقررات شرکت در جشنواره؛ آخرین مهلت ثبت نام و تکمیل فرم و ارسال آثار در سایت جشنواره به نشانی ayatfest.farhang.gov.ir را 25 آذرماه 97 اعلام کرد.
شایان ذکر است، علاقه‌مندان می‌توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر و دریافت متن کامل فراخوان به سایت‌های golestan.farhang.gov.ir وgolestanf.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 01732226060 داخلی 305 و 307 تماس بگیرند.

رونمایی از پوستر جشنواره «آیات» در گلستان

حسینی‌نژاد

انتهای پیام

captcha