ضرورت بهره‌گیری از تجارب بازنشستگان به‌منظور پیشرفت جامعه
کد خبر: 3744047
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱
آیت‌الله علما عنوان کرد:

ضرورت بهره‌گیری از تجارب بازنشستگان به‌منظور پیشرفت جامعه

گروه سیاسی ـ نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: بازنشستگان گنجینه‌های تجربه هستند که باید برای پیشرفت جامعه از آن‌ها و تجاربشان استفاده کرد.

بازنشستگان گنجیه تجربه هستند

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز 13 شهریورماه در نشست با مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در استان کرمانشاه و جمعی از مسئولان کانون‌های بازنشستگی ادارات و بازنشستگان نمونه استان، گفت: بازنشستگان گنجینه‌های تجربه‌ای هستند که باید برای پیشرفت جامعه از آن‌ها و تجاربشان استفاده کنیم.
وی افزود: حضرت علی‌(ع) علم را از دو جنس می‌داند یکی علم از طریق آموزش و درس خواندن و دیگری علمی است که از تجربه آموخته می‌شود و بسیاری از بازنشستگان ما این دو علم را با هم دارند.
آیت‌الله علما تصریح کرد: باید فضایی مهیا شود تا بتوان از نیروهای با تجربه به منظور تولید و پیشرفت بهره برد چرا که آن‌ها با تجاربی که دارند دارای توانایی‌های بسیاری هستند.
امام جمعه کرمانشاه اظهار کرد: روحانیان یکی از الگوهای مناسب برای سنین بالا و بازنشستگی محسوب می‌شوند و اکثر روحانیان بزرگ تا آخرین لحظات عمر خود مشغول کار و تدریس هستند که می‌توان به امام خمینی(ره) اشاره کرد که در سن 80 سالگی حکومت اسلامی تشکیل دادند و تا اواخر عمر خود نزدیک به 90 سالگی به اداره کشور پرداختند.
انتهای پیام

captcha