آشنایی مقدماتی با تئاتر در گتوند
کد خبر: 3744223
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷

آشنایی مقدماتی با تئاتر در گتوند

کانون خبرنگاران نبأ ــ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند خوزستان از برپایی اولین کارگاه آموزشی آشنایی مقدماتی بازیگری تئاتر در این شهرستان خبر داد.

آشنایی مقدماتی با تئاتر در گتوند

 به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حمید بهداروندی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند با اعلام خبر افزود: این کارگاه آموزشی روز جمعه، ۱۶ شهریور ماه ساعت ۱۰ صبح در فرهنگسرای اندیشه، پارک لاله این شهرستان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۶۳۲۵۸۰۱-۰۶۱ تماس بگیرند.

بهداروندی گفت: علاوه بر آموزش تئاتر، انجمن‌های فرهنگی و هنری شامل موسیقی، هنرهای تجمسی، خوشنویسی، فیلم و عکس، نقالی و شاهنامه‌خوانی و شعر در شهرستان گتوند در حال برگزاری است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان گتوند هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را کشف استعدادهای نهفته در شهرها و روستاهای اقماری شهرستان گتوند دانست و یادآور شد: این کارگاه به صورت کاملا رایگان برگزار و تأثیر به‌سزایی در علاقه‌مندان به هنر نمایش و بازیگری خواهد داشت.

بهداروندی اظهارداشت: گتوند شهر هنرپروری است که در میان این همه هنرها، تئاتر نیاز به حمایت ویژه‌ای دارد و آموزش یکی از ارکان مهم و کاربردی است که هنرمندان تئاتر گتوند به آن نیاز دارند و اولین کاری که ما درخصوص آسیب‌شناسی تئاتر انجام می‌دهیم، برگزاری اینگونه کارگاه‌های آموزشی در سطح مقدماتی است.

وی در پایان اضافه کرد: این کارگاه آموزشی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند و انجمن هنرهای نمایشی برگزار می‌شود.

داود طهماسبی

انتهای پیام

captcha