آغاز اردوی استعدادهای درخشان قرآنی مناطق مرکزی کشور
کد خبر: 3744281
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹
مهدی نادی خبر داد:

آغاز اردوی استعدادهای درخشان قرآنی مناطق مرکزی کشور

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران از برگزاری اردوی استعدادهای درخشان مناطق مرکزی کشور با حضور 240 نفر خبر داد و گفت: حاضران در این دوره از پنج استان مرکزی کشور هستند.

آغاز اردوی استعدادهای درخشان قرآنی مناطق مرکزی کشور

مهدی نادی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به برگزاری اردوی استعدادهای درخشان مناطق مرکزی کشور، گفت: حاضران در این دوره شامل آخرین گروه از اردوهای استعدادهای درخشان سازمان دارالقرآن‌الکریم مربوط به منطقه مرکزی کشور شامل استان‌های تهران، سمنان، قم، قزوین و البرز است.
وی با بیان اینکه مدیریت این دوره بر عهده اداره کل تبلیغات استان تهران است، افزود: مراسم افتتاحیه این دوره شب گذشته 13 شهریورماه در اردوگاه محمدشهر کرج و با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران و اساتید حاضر در این دوره برگزار شد.
نادی با تأکید بر اینکه دوره مذکور تا روز جمعه 16 شهریورماه ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: شرکت کنندگان در این اردو که سال اول حضور خود را سپری می‌کنند 240 نفر هستند که طی یک دوره سه ساله در طرح استعدادهای درخشان حضور خواهند داشت.
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی تهران اظهار کرد: حاضران در این دوره شامل دو رده سنی هشت تا 12 سال و 12 تا 18 سال است که طی سه روز در برنامه‌های آموزشی و تفریحی شرکت می‌کنند.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود بیان کرد: با برنامه‌ای که پیش‌بینی شده است در این دوره هم آموزش و هم ارزیابی را با هم خواهیم داشت. این ارزیابی صورت می‌گیرد تا میزان پیشرفت حاضران در این طرح مشخص شود.
نادی بخش دیگری از برنامه‌های این دوره را برنامه‌های تفریحی عنوان کرد و افزود: از جمله اساتید این دوره می‌توان به «محسن یاراحمدی»، «علی‌اصغر شعاعی»، «صالح اطهری‌فرد»، «ملازاده» و «برخورداری» هستند.
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی تهران در پایان در مورد پایان این دوره نیز گفت: مراسم اختتامیه این دوره ساعت 16 روز جمعه 16 شهریورماه با حضور مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha