رونمایی از «بزرگ‌راهِ» سرود و نمایش
کد خبر: 3744307
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴

رونمایی از «بزرگ‌راهِ» سرود و نمایش

گروه هنر ــ موسسه ماوا از برگزاری آیین سرود نمایش «سرداران شهید» و رونمایی از آلبوم سرود «بزرگ‌راه» در تالار وحدت خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، موسسه ماوا از برگزاری آیین سرود نمایش «سرداران شهید» و رونمایی از آلبوم سرود «بزرگ‌راه» در تالار وحدت خبر داد. آلبوم سرود «بزرگ‌راه» شامل قطعات سرودی با محوریت شخصیت فرماندهان شهید دفاع مقدس روز دوشنبه 19 شهریور ماه در قالب سرود نمایش سرداران شهید در تالار وحدت رونمایی می‌شود.

در این مراسم که برای نخستین بار با این شکل برگزار می‌شود، قرار است قطعات آلبوم سرود «بزرگ‌راه» در قالب نوین سرود نمایش به اجرا درآید. هنرمندانی از استان‌های مختلف کشور مانند خراسان رضوی، فارس، لرستان، قم، آذربایجان غربی، یزد، اصفهان و تهران اجرای این سرود نمایش را بر عهده دارند.

آیین سرود نمایش «سرداران شهید» و رونمایی از آلبوم «بزرگ‌راه» روز دوشنبه 19 شهریور از ساعت 17 در تالار وحدت برگزار خواهد شد که حضور در این مراسم برای عموم آزاد است.

آلبوم سرود «بزرگ‌راه» متشکل از قطعات سرود و همخوانی پیرامون سرداران شهيد همت، بروجردی، شهید زين‌الدين، برونسی، باقری، باكری، خرازی، طهرانی مقدم، چمران، صياد شيرازی و ... است که در این مراسم رونمایی شده و وارد بازار خواهد شد.

انتهای پیام

 

captcha