ارائه کتب کمک آموزشی علوم قرآن و حدیث/ رهایی داوطلبان از سردرگمی رجوع به منابع
کد خبر: 3744785
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵
به همت سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور صورت می‌گیرد؛

ارائه کتب کمک آموزشی علوم قرآن و حدیث/ رهایی داوطلبان از سردرگمی رجوع به منابع

کانون خبرنگاران نبأ ــ در نگارش مجموعه کتب کمک آموزشی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری علوم قرآن و حدیث سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور که با استقبال خوب دانشجویان همراه بوده، سعی شده است با ارائه دسته‌بندی جامع و استفاده از اصلی‌ترین منابع، داوطلبان از سردرگمی رجوع به منابع مختلف رهایی پیدا کرده و فهم مطالب آسان‌تر شود.

کتب کمک آموزشی علوم قرآن و حدیث همرا با مشاوره رایگان

مهدی اسماعیلی، مدیر پژوهشی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور در گفت‌و‌گو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ با بیان اینکه چاپ اول مجموعه کتب کمک آموزشی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری علوم قرآن و حدیث این سازمان با استقبال کم‌نظیر دانشجویان همراه شده است، گفت: در این کتاب‌‌ها، تقریبا تمام مطالب مورد نیاز دانشجویان و مطالبی که در آزمون ارشد و دکتری سؤال خواهد شد، آمده است. به‌عنوان مثال، در کتاب علوم قرآن از منابع مورد سؤال در کنکور از قبیل اتقان سیوطی، پژوهشی در تاریخ قرآن اثر حجتی، تاریخ قرآن اثر آیت‌الله معرفت و مبحث نسخ از کتاب البیان آیت‌الله خوئی استفاده شده است.
وی با توجه به ویژگی‌های این مجموعه کمک آموزشی، عنوان کرد: ویژگی‌ منحصر به فرد این مجموعه، ارائه مباحث به صورت نموداری یا جدول‌های مفهومی در ابتدای هر فصل است؛ یکی دیگر از مزایای این مجموعه ارائه مشاوره رایگان توسط گردآورندگان این مجموعه است.
وی افزود: با توجه به اینکه برای تهیه بسته‌های آمادگی آزمون ارشد و دکتری تقریبا تا ۴۰۰ هزار تومان باید هزینه کرد، جهاد دانشگاهی با هزینه‌ای مناسب به مبلغ 120 هزار تومان با احتساب 40 درصد تخفیف جهت رفاه حال دانشجویان و علاقه‌مندان به ادامه تحصیل در رشته علوم قرآن و حدیث، این مجموعه کمک آموزشی را که در حدود یک هزار صفحه مطلب دارد را ارائه کرده است.
اسماعیلی تصریح کرد: مجموعه کتب کمک آموزشی در راستای جلوگیری از آشفتگی و سردرگمی دانشجویان متقاضی در مواجهه با منابع ارشد تألیف شده است. در نگارش این کتاب‌ها سعی شده است تا با ارائه دسته‌بندی جامع و جدیدی متناسب با آزمون کار‌شناسی ارشد و دکترای تخصصی و همچنین استفاده از اصلی‌ترین منابع، داوطلبان از سردرگمی رجوع به منابع مختلف رهایی پیدا کرده و همچنین فهم مطالب آسان‌تر شود.
وی افزود: با بررسی سؤالات کنکور الهیات طی 27 سال، این گروه کتاب‌های تست را به‌صورت طبقه‌بندی شده با پاسخ‌های تشریحی و نمودارهای تحلیلی آماده و ارائه کرده است. بسته کتاب‌های آمادگی ویژه آزمون کار‌شناسی ارشد و دکتری رشته علوم قرآن و حدیث شامل کتاب‌های تاریخ تفسیر، حدیث، تفسیر وعلوم قرآن به کوشش مهدی اسماعیلی، صدرآبادی و جمعی از همکاران تهیه و تنظیم شده است.
جهت کسبت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید!
مسعود باریکان
انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۴ - ۱۴:۲۶
0
0
سلام . فایل صوتی خریداری کردم که اصلا دانلود نمیشه. قصد داشتم چند مقطع بخرم.خواهشا مشکل را رفع کنید.
captcha