رزمایش «اقتدار عاشورایی»؛ پاسخی دندانشکن به یاوه‌گویی دشمن
کد خبر: 3744851
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲
سرهنگ سیاهوشی عنوان کرد:

رزمایش «اقتدار عاشورایی»؛ پاسخی دندانشکن به یاوه‌گویی دشمن

کانون خبرنگاران نبأ_ فرمانده سپاه تویسرکان با اشاره به برگزاری رزمایش «اقتدار عاشورایی» سپاه محمد رسول‌الله، گفت: هدف از برگزاری این رزمایشات این است که به دشمنان قسم خورده نظام به‌ویژه ترامپ بفهمانیم که اگر افکار شوم علیه نظام مقدس اسلام در سر بپروراند با پاسخ دندانشکن فرزندان ملت روبه‌رو خواهند شد.

سرهنگ سیاهوشی، فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان در گفت‌وگو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ گفت: امروز جنگ ما علاوه بر فرهنگی، اقتصادی است و دشمن بر آن است که با همدستان داخلی‌اش با فشار اقتصادی بر مردم آنها را از نظام جدا کند اما این آرزو را به گور می‌برد.
وی با بیان اینکه بر ملت و مسئولان فرض است که هم نقشه دشمن را بشناسند و هم راه مقابله را پیدا کنند تا بتوانیم کما فی السابق بر دشمن پیروز شویم، عنوان کرد: سلسله رزمایش‌هایی در راستای ایجاد امید و اقتدار در جامعه و ایجاد ترس در دل دشمن تحت عنوان رزمایش «اقتدار عاشورایی» سپاه محمد رسول‌الله از نهم تا ۲۹ شهریورماه با حضور دسته‌های منتخبی از گردان‌های بیت‌المقدس در حال اجرا است.
وی با اشاره به اینکه رزمایش، هم اقتدار دفاعی است هم خدمت‌رسانی، افزود: این رزمایش در سه مرحله انجام می‌شود. مرحله اول که هماهنگ با سراسر استان در ۱۷ شهریور‌ماه برگزار می‌شود در غالب گردان‌های بیت‌المقدس از شب قبل در محل رزمایش مستقر شده و به اجرای تاکتیک‌های مربوط می‌پردازند.
سرهنگ سیاهوشی ادامه داد: در مرحله دوم حدود ۲۵ گروه جهادی در رزمایش جهادی سپاهیان محمد رسول‌الله با هدف خدمت‌رسانی در حاشیه شهرها که جمعا ۵۰۰ روز در این اردوها کار انجام خواهد شد و در عرصه‌های زیل جمعا پنج هزار نفر از این خدمات منتفع خواهد شد.
وی گفت: عرصه‌های خدماتی شامل ویزیت رایگان توسط بسیج پزشکی در درمانگاه سپاه، عین‌آباد و سرکان، عطرافشانی گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، برپایی ایستگاه‌های صلواتی ویژه ایام محرم، غبارروبی مساجد، برگزاری کلاس‌های قرآن، احکام، سبک زندگی و اقتصاد مقاومتی، زیباسازی مدارس و کلاس‌های آموزشی توسط مهندسان کشاورزی ویژه باغات گردوی شهرستان و بسته حمایتی ویژه نیازمندان است. مرحله سوم رزمایش همزمان با هفته دفاع مقدس در مرکز استان برگزار خواهد شد و حدود دو هزار نفر از بسیجیان شهرستان حضور خواهند داشت.
فرمانده سپاه تویسرکان بیان کرد: هدف از برگزاری این رزمایشات این است که به دشمنان قسم خورده نظام به‌ویژه ترامپ بفهمانیم که اگر افکار شوم علیه نظام مقدس اسلام در سر بپروراند با پاسخ دندانشکن فرزندان ملت روبه‌رو خواهند شد و به رهبر معظم عرضه بداریم لشکریان مخلص و بسیجیان کما فی السابق و حتی آماده‌تر از گذشته آماده جان‌فشانی در رکاب امام عزیزشان هستند.
وی ادامه داد: به مدیران جمهوری اسلامی بگوییم با قدرت در مقابل دشمن بایستند و از زیاده‌گویی‌های‌شان نهراسند که لشکریان مخلص خدا با قدرت شما را پشتیبانی می‌کند، به ملت عزیزمان عرضه بداریم همواره بسیج و سپاه در پشتیبانی و خدمت‌رسانی به شما در همه زمینه‌ها پا در رکاب هستند.
وی همچنین افزود: با افتخار اعلام بداریم که جوانان نسل سوم و چهارم از جوانان نسل اول انقلاب چیزی کم ندارند و با تمام توان پشت سر ولایت فقیه آماده جان‌فشانی هستند و به ملت شریف ایران بگوییم ما امروز در حال جنگ اقتصادی با دشمن هستیم با مقاومت و امیدواری با موفقیت از این گردنه نیز عبور خواهیم کرد، لذا مأیوس نباشید تا مثل همیشه دشمن را مأیوس کنیم.
سرهنگ سیاهوشی در رابطه با برگزاری رزمایش‌ها، گفت: این رزمایش یک بار در زمان جنگ در جبهه‌های حق علیه باطل انجام شد که همچنان پیرو آن با توجه به تهدیدات انجام می‌شود که امروز به شکل یک قدرت نمایی واقعی برگزار می‌شود.
وی در پایان تصریح کرد: هر کدام از ما در خصوص حفظ انقلاب سهمی داریم و به نحوی شرکت می‌کنیم که سهم رسانه هم همین انتشار اخبار و وقایع است.
خدیجه نیکویی‌نژاد
انتهای پیام

captcha