همه مشکلات ایجاد شده را مرتبط با عوامل خارجی نمی‌دانیم
کد خبر: 3745338
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰

همه مشکلات ایجاد شده را مرتبط با عوامل خارجی نمی‌دانیم

گروه اجتماعی - امام‌جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه همه مشکلات ایجاد شده را مرتبط با عوامل خارجی نمی‌دانیم، تصریح کرد: مقصر و عامل بسیاری از احتکارهایی یکی پس از دیگری ایجاد می‌شود، دشمن نیست و در داخل کشور اتفاق می‌افتد.

همه مشکلات ایجاد شده را مرتبط با عوامل خارجی نمی‌دانیم

به گزارش ایکنا از اصفهان، آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی امروز یکشنبه 18 شهریورماه  در مجمع بزرگ مبلغان و روحانیون محرم در اصفهان، اظهار کرد: پیشرفت‌های زیادی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها حاصل شده و به تعبیر مقام معظم رهبری، جمهوری اسلامی ایران در این 40 سال، بیش از 40 برابر رشد و پیشرفت داشته است.
وی با اشاره به دشمنی دشمنان با جمهوری اسلامی ایران در طی 40 سال گذشته، افزود: زمانی که آمریکا در موضع و جایگاه قدرت بود، نتوانست به جمهوری اسلامی تعرض کند و ضربه بزند، قطعا امروز هم که در موضع و جایگاه ضعف قرار دارد و ضعیف‌تر از قبل شده، نمی‌تواند کاری انجام دهد.
نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان گفت: آمریکا‌یی‌ها در کارهای خود مانده‌اند و کاری نمی‌توانند انجام دهند، اما امروز می‎بینیم که جمهوری اسلامی در نهایت اقتدار در منطقه به دنبال برطرف‌سازی مشکلات است و نقش سازنده ایفا می‌کند.
آیت‌الله مهدوی بیان کرد: نباید با بهانه انتقاد، نظام را ناکارآمد جلوه داد، درست است که باید باید مشکلات بیان شود، اما از نظام اسلامی نیز باید حمایت شود.
وی با بیان اینکه مردم اکنون در فشار اقتصادی هستند، افزود: هیچ‌گاه از سستی و کم‌کاری برخی مسؤلان که مقصر برخی مسائل پیش‌آمده هستند، دفاع نمی‌کنیم.

نباید دولتی به موازات دولت راس کار تشکیل داد

وی با بیان اینکه همه مشکلات ایجاد شده را مرتبط با عوامل خارجی نمی‌دانیم، تصریح کرد: مقصر و عامل بسیاری از احتکارهایی یکی پس از دیگری ایجاد می‌شود، دشمن نیست و در داخل کشور اتفاق می‌افتد؛ در واقع عده‌ای به طمع کسب سود بیشتر، قیمت‌ها را افزایش می‌دهند. رهبر معظم انقلاب، انتقاداتی را به قوه قضائیه داشتند، چون با برخی مفاسد برخوردهای لازم نشده است.
مهدوی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری همواره و به خصوص در بیانات اخیرشان، بر وحدت و انسجام میان همه اقشار جامعه و مسؤلان تأکید کردند. نباید دولتی به موازات دولت راس کار تشکیل داد، زیرا این دولت برآمده از رأی و انتخاب مردم است.
روحانیت در ماه محرم مردم را با قرآن آشنا کنند
وی با اشاره به در پیش بودن ماه محرم، گفت: روحانیون و مبلغان دینی در ماه محرم باید مردم را با قرآن و توسل به اهل بیت(ع) آشنا کنند.
امام‌جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه فضای مجازی یکی از آسیب‌های امروز جامعه است، گفت: ماه محرم فرصت مغتنمی است تا روحانیت، جوانان آلوده شده به آسیب‌های فضای مجازی را هدایت کند و به دنبال رفع شبهات آنان باشند.
نماینده‌ مردم اصفهان در مجلس خبرگان اظهار کرد: اسلام به آزادی فکری بها می‌دهد و فرهنگ غرب مبتنی بر فرهنگ آزادی جسمی می‌باشد، و این نشان می‌دهد که فرهنگ اسلام بالاتر و متعالی‌‌تر از فرهنگ غرب است.
انتهای پیام

captcha