اردوی جهادی قبل از ساختن جایی هدفش خودسازی است
کد خبر: 3746578
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰
مسئول بسیج دانشجویی شهرستان میناب:

اردوی جهادی قبل از ساختن جایی هدفش خودسازی است

گروه اجتماعی - مسئول بسیج دانشجویی شهرستان میناب گفت: مهم‌ترین هدف برگزاری اردوهای جهادی، سازندگی است. همان‌گونه که خود جهاد توضیح دارد. آغاز این سازندگی، ساختن خود است.

  •  اردوی جهادی قبل از ساختن جایی هدفش خود سازی است

فرزاد قنبری مسئول بسیج دانشجویی شهرستان میناب در گفتگو با ایکنا از هرمزگان،اظهار کرد: مهم‌ترین هدف برگزاری اردوهای جهادی، سازندگی است. همان‌گونه که خود جهاد توضیح دارد. آغاز این سازندگی، ساختن خود است.
مسئول بسیج دانشجویی شهرستان میناب با بیان اینکه اولین هدف اردوی جهادی خود سازی است افزود: همان‌طور که برترین جهاد‌ها جهاد اکبر در معرکه نفس است. این گذر از خود و اجابت حق بزرگ‌ترین و مقدس‌ترین غنیمتی است که از این سفر برای آدمی دار است.
قنبری با توجه به اینکه در طی این سفر، همیاری با یکدیگر و کمک به سایرین . در کنار رسالتی که بر دوش جهادگران است عنوان کرد:توسعه فرهنگ محرومیت زدایی در بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی است.
وی بیان کرد:یکی دیگر از اهداف جهادی نیز سازندگی عمرانی، فرهنگی، علمی و بهداشتی است.،دانشجویان و از طریق تلاش مخلصانه برای سازندگی در آن منطقه ،می کوشند .
قنبری ابراز کرد: این پنجمین اردوی جهادی است که در امسال بر گزار میشود و تا کنون 90نفر از دانشجویان در این اردوها شرکت نموده اند و در این اردوی 10روزه تعداد 27نفر از دانشجویان دانشگاهای علمی کاربردی و آزاد ،پیام نور ، و مجتمع عالی شرکت داشته اند.
این مسئول بیان کرد:دانشجویان جهادگر در بخش سندرک روستای علی آباد خانه مادر شهید زارعی،رفتند و با این خانواده دیدار داشتند زیراایثار جان در راه عقاید و دفاع از میهن با تحمل سختی ها یک افتخار بزرگ است و نصیب هر کسی نمی شود.
قنبری ادامه داد:در بخش مرکزی میناب منزل یک نیازمند محله مغیری،در بخش مرکزی میناب خانه مددجو و در محله بن درغ و نیز روستای نصیرایی بازسازی و مرمت سقف مدرسه همه اینها عمرانی وفرهنگی بوده است.
در این اردوی ده روزه آخر محله مغیری میناب برگزار گردید خواهران دانشجوی جهاد گر به کارهای فرهنگی آموزشی و بهداشتی به همراه ویزیت رایگان پرداختند .
مسئول بسیج دانشجویی میناب در پایان گفت : اعم مشکلاتی که گروه جهادی با آن در گیر بودند وسیله حمل و نقل جهت جابجایی، عدم آسفالت کشی روستا گروه هاو در راس همه نیاز ها نیاز بهداشتی و فرهنگی است ونداشتن بهورز "پرستار"مقیم و ثابت که در روستا ها بوده است.
انتهای پیام.

 

captcha