اشارات عاشورایی شهدا در وصیت‌نامه‌ها
کد خبر: 3747032
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷

اشارات عاشورایی شهدا در وصیت‌نامه‌ها

گروه جهاد و حماسه ــ در بخشی از وصایای شهدای دزفول در خصوص امام حسین(ع) منتشر شده است: ما به عنوان فرزندان اسلام و لبيك گويان اباعبدالله در صحرای كربلا و وارثان پيام زينب(س) و منتظران حضرت مهدی(عج) و سربازان خمينی هستیم.

وصایای شهدای دزفول در خصوص امام حسین(ع) و عاشورا و کربلابه گزارش خبرنگار ایکنا، وصایای شهدای دزفول در خصوص امام حسین(ع) توسط خادمان شهدای دزفول جمع‌آوری و گردآوری شده که برای نخستین‌بار در حال انتشار است. 

شهید ناصر آتش‌زر: خون به ناحق ريخته اباعبدالله(ع) است كه هنوز در رگ‌ها، جسم و روح اين جوانان شور و هيجان مي‌افكند تا جهان نامي است و مخالفي، ثمره اين خون از بين نخواهد رفت و هر روز ما عاشورا و هر زمين ما كربلا است. برادران ما پيرو خط سرخ اباعبدالله(ع) و شهدای كربلا و ادامه‌دهنده راه آنان هستيم تا نابودی كفر و شرك از روی زمين و بلادهای اسلامي به ياری خداوند ان‌شاءالله.

شهيد حبيب الله آقا خورده: مادرم! اميدوارم كه صبر داشته باشي و هميشه ذكر الله بر زبانت جاری باشد در همه حال به ياد خدا باش و ناراحتي‌های زينب كبری(س) را بياد بياور. پدر! ان الله مع الصابرين، بدرستي كه خدا دوست مي‌دارد صابران را و تو در شهادت من صبور و بردبار باش، زيرا من كه از حضرت علي اكبر (ع) و حضرت قاسم (ع) بهتر نيستم .

شهيد منصور آل بخيت: با سلام و درود به پيشگاه امام زمان(عج) و با سلام و درود به امام امت و رهبر كبير انقلاب اسلامي ايران و با درود و سلام بر شهيدان گمنام و غريب از كربلا گرفته تا شهداي جنگ تحميلي.

شهيد غلا مرضا آلوئي: ما به عنوان فرزندان اسلام و لبيك گويان ابن‌عبد‌الله در صحرای كربلا و وارثان پيام زينب و منتظران حضرت مهدي(عج) و سربازان خميني.

شهيد عبدالامير آماده: مادر جان تو هم زينب گونه به پدر و مادر و خواهرانم دل داري بده و ناراحت نباشید.

شهید غلامعلی آهوزاده: اين حقير به پيام(هل مِن ناصر یَنصُرُنی) رهبر لبيك گفته و به جبهه مي‌روم.

انتهای پیام

captcha