برگزاری کرسی‌های تلاوت در مؤسسه مبین مهدیه گلستان
کد خبر: 3747149
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷

برگزاری کرسی‌های تلاوت در مؤسسه مبین مهدیه گلستان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مدیر مؤسسه مبین مهدیه از برگزاری کرسی‌های تلاوت هفتگی که هر هفته به یاد یک شهید و با حضور قاریان استانی و کشوری در این مؤسسه برگزار می‌شود، خبر داد.

برگزاری کرسی‌های تلاوت در مؤسسه مبین مهدیه گلستانمرتضی میرزایی، مدیر مؤسسه مبین مهدیه مینودشت گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: این مؤسسه هر هفته به یاد یک شهید کرسی تلاوت را با حضور قاریان استانی و کشوری برگزار می‌کند.
میرزایی با بیان این‌که در فصل تابستان چهار کلاس آموزش قرآن برگزار کردیم، بیان کرد: در مؤسسه حلیة‌المتقین در فصل تابستان 100 قرآن‌آموز و 5 مربی حضور داشتند و همچنین، دوره‌های تفسیر قرآن نیز با حضور مفسران و اساتید مطرح کشور برگزار شد.
مدیر مؤسسه مبین مهدیه اظهار کرد: در فصل تابستان کلاس‌های روخوانی، روان‌خوانی، تجوید ویژه جوانان و نوجوانان تشکیل و برگزار شد.
میرزایی با بیان اینکه این مؤسسه مراسم ویژه ملی و مذهبی نیز برگزار می‌کند، از مسئولان خواست تا با به قرآن و فرهنگ توجه ویژه داشته باشند و به مؤسسات قرآنی بیشتر توجه و رسیدگی کنند.

میرزایی ادامه داد: مؤسسه مبین مهدیه ، در استان گلستان، شهرستان مینودشت، خیابان ولیعصر واقع شده است.
یادآور می‌شود، این مؤسسه مجوز خود را در سال 87 از اداره تبلیغات اسلامی و اداره ارشاد اسلامی استان گلستان اخذ و همان سال نیز فعالیت خود را آغاز کرده است.
انتهای پیام

 

captcha