کتاب، بهترین راه انتقال معلومات افراد به یکدیگر است
کد خبر: 3747581
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۵

کتاب، بهترین راه انتقال معلومات افراد به یکدیگر است

گروه فرهنگی - نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری باتاکید بر اینکه کتاب، بهترین راه انتقال معلومات افراد به یکدیگر است، گفت: توانایی نوشتن کتاب یکی از نعمت‌های خداوند است که به نویسنده کتاب داده‌می‌شود و باید قدر این موهبت خدادادی را دانست.

کتاب، بهترین راه انتقال معلومات افراد به یکدیگر است

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی آیت‌الله‌سیدعلی‌اکبر قریشی نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری صبح امروز در بازدید از شانزدهمین نمایشگاه کتاب ارومیه بیان کرد: تمام معلومات مردم در این کتاب‌هایی است که عرضه می‌شوند و خداوند مردم را طوری خلق کرده که هر آنچه معلومات دارند به قلم آورده و این اطلاعات را به دیگران نیز منتقل کنند.

وی ادامه داد: این ویژگی در تمام انسان‌ها مشترک است که علاقه دارند دانسته‌های خود را به دیگران نیز منتقل کنند و از تمام امکاناتی که دارد استفاده می‌کنند تا هر آنچه در ذهن خود دارند به دیگران نیز منتقل کنند که یکی از بهترین راه‌های انتقال این مفاهیم به وسیله کتاب می‌باشد.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: توانایی نوشتن کتاب یکی از نعمت‌های خداوند است که به نویسنده کتاب داده‌می‌شود و باید قدر این موهبت خدادادی را دانست.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه‌های‌ کتاب افزود: تمامی کتاب‌های موجود معلومات نویسندگانی است که در پی انتقال مفهوم و معلوماتی به مخاطبان می‌باشند که برگزاری نمایشگاه‌های کتاب فرصتی است تا حجم زیادی از این کتاب‌ها در معرض استفاده عموم مردم قرار گیرد.

آیت‌الله قریشی تصریح کرد: اگر واقعا کتابخوان باشیم و تنها مقداری از زمان خود را در طول روز به خواندن کتاب اختصاص دهیم، گسترش روحی بسیاری پیدا خواهیم کرد.

انتهای پیام

captcha