حضرت علی‌اکبر(ع)؛ الگو و اسوه کامل برای جوانان
کد خبر: 3748027
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲
در ‌یادواره شهدای گمنام محمدیه نایین عنوان شد؛

حضرت علی‌اکبر(ع)؛ الگو و اسوه کامل برای جوانان

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیبی گفت: جوانان عزیز در این اوضاع نابسامان جهانی، اگر بخواهند مأمن و جایگاه مطمئنی داشته باشند تا از گزند آسیب‌های اجتماعی در امان باشند، توسل به دامن این جوان پاک و رشید کربلا می‌تواند، بهترین وسیله هدایت باشد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیبی، کارشناس حوزه و دانشگاه، 26 شهریورماه در مراسم ‌یادواره شهدای گمنام محمدیه نایین، گفت: شهادتی مانند سید و سالار شهیدان و گمنامی مانند مادر سادات، حضرت زهرا(س) آرزویی بود که اکثر رزمندگان اسلام داشتند.
وی بیان کرد: شهدای گمنام با شهادت حسین‌گونه خود و با گمنامی زهرایی‌شان به آرزوی خود رسیدند و مظلومانه در بستر خاک آرام گرفتند؛ جالب آنکه، همان‌طور که مخفی بودن قبر زهرای مرضیه بسیاری را به اسلام ناب هدایت کرده و شیعه امیرالمؤمنین(ع) پرورش داده است، بی‌نام و نشانی شهدای گمنام نیز آنچنان بر سر ظلم و ظالم فریاد کشیده است که رسوایی غارت‌گران بر سر هر کوی و برزن دیده می‌شود.
حبیبی گفت: برگزاری یادواره شهدای گمنام در شبی که متعلق به حضرت علی اکبر(ع) است، این پیام را دارد که این گمنامان خوشنام به امامزاده‌ای اقتدا کرده‌اند که جان خود را فدای ولایت و امامت کردند. جوانی که شبیه‌ترین فرد به رسول خدا(ص) بود و همان‌طور که مقتدای شهدای گمنام قرار گرفت، می‌تواند الگو و اسوه کاملی برای جوانان این مرز و بوم باشد.
وی اظهار کرد: جوانان عزیز در این اوضاع نابسامان جهانی، اگر بخواهند مأمن و جایگاه مطمئنی داشته باشند تا از گزند آسیب‌های اجتماعی در امان باشند، توسل به دامن این جوان پاک و رشید کربلا می‌تواند بهترین وسیله هدایت باشد.
حمیدرضا پوربافرانی
انتهای پیام

captcha