هجمه دشمنان با زنده نگه‌داشتن یاد شهدا خنثی می‌شود
کد خبر: 3748088
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶

هجمه دشمنان با زنده نگه‌داشتن یاد شهدا خنثی می‌شود

گروه فرهنگی ــ فرماندار کرج گفت: برگزاری کنگره شهدا، بهترین اقدام جهت زنده نگه داشتن یاد شهدا و مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان انقلاب است.

هجمه دشمنان با زنده نگه داشتن یاد شهدا خنثی می‌شود

سیروس شفقی، فرماندار کرج در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: به برکت اقتدار و عزت ناشی از ایثار و جانفشانی شهدا و همچنین رهبری حکیمانه ولایت فقیه، امروز تهدیدات دشمنان علیه کشورمان کارآیی ندارد.
وی افزود: راه و آرمان‌های شهدا با گذشت 40 سال از عمر انقلاب اسلامی همواره میان مردم زنده است و جانفشانی شهیدان و خانواده‌های آنان مورد تکریم و تجلیل ملت ایران قرار می‌گیرد.
این مسئول با بیان اینکه اجر و ثواب قدمی که در مسیر شهدا برداشته می‌شود، قابل‌تصور نیست، گفت: وظیفه همه ماست که ادامه‌دهنده راه شهدا و پاسدار خون آن‌ها باشیم.
شفقی در ادامه به برگزاری نوزدهمین کنگره شهدای استانی اشاره کرد و گفت: این کنگره مهرماه برگزار می‌شود و تمهیدات لازم برای برگزاری این کنگره با هماهنگی دستگاه‌های فرهنگی پیش‌بینی‌شده است.
فرماندار کرج در پایان با تاکید بر اینکه برگزاری کنگره شهدا بهترین اقدام جهت زنده نگه داشتن یاد شهدا و مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان انقلاب است، افزود: سپاه استان برای برگزاری این کنگره همکاری خوبی داشته است و به امید خداوند ششم مهرماه شاهد برگزاری نوزدهمین کنگره شهدای استانی کشور در البرز خواهیم بود.
انتهای پیام

captcha