کمک ۸ میلیارد تومانی خیران مدرسه‌ساز به شهرستان‌های کهگیلویه
کد خبر: 3749198
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹

کمک ۸ میلیارد تومانی خیران مدرسه‌ساز به شهرستان‌های کهگیلویه

گروه اجتماعی ــ منتخب مردم شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: طی ۲ سال حدود ۸ میلیارد تومان کمک از سوی خیران در بحث مدرسه‌سازی داشته‌ایم.

کمک 8 میلیارد تومانی خیرین مدرسه‌ساز به شهرستان‌های کهگیلویهبه گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، عدل هاشمی‌پور، منتخب مردم شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در مجلس شورای اسلامی امروز، یکم مهرماه در جشن آغاز سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان چرامی، اظهار کرد: آموزش و پرورش به بحث کیفیت‌ها و کمیت‌ها توجه داشته باشد.
وی افزود: در بحث آموزش و پرورش، تعلیم و تربیت و مباحث فرهنگی همواره جدی بوده‌ام اما مشکلات و عقب‌ماندگی‌ها در بحث فضاهای آموزشی با امکانات دولتی حل نمی‌شود.
منتخب مردم شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مدرسه ۳ کلاسه مورخانی با کمک ۴۵۰ میلیونی یک خیر مدرسه‌ساز و خوابگاه شبانه‌روزی قلعه‌رئیسی با کمک یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان انجام گرفت. طی این ۲ سال حدود ۸ میلیارد تومان کمک از سوی خیران در بحث مدرسه‌سازی داشته‌ایم.
هاشمی‌پور در ادامه سخنان خویش، بیان کرد: بحث مسجد و مدرسه مسکن مهر این شهرستان در دست بررسی بوده و صورت وضعیت زیرسازی آن روی میز من بوده و می‌دانم که مدرسه نیاز آنجاست.
انتهای پیام

captcha