برگزاری یادواره هفته دفاع مقدس در گلزار شهدای چهارصد دستگاه کرج
کد خبر: 3749228
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹

برگزاری یادواره هفته دفاع مقدس در گلزار شهدای چهارصد دستگاه کرج

گروه اجتماعی ـ رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج از برگزاری یادواره هفته دفاع مقدس در گلزار شهدای چهارصد دستگاه به همت پایگاه بسیج این سازمان خبر داد.

برگزاری یادواره هفته دفاع مقدس در گلزارشهدای چهارصد دستگاه کرج

محمود دهقان در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: دفاع مقدس، نام‌آشناترین واژه در قاموس حماسه‌های عزت‌آفرین است که در آن مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از اسلام و مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی گنجانده شده است.
وی افزود: در دفاع مقدس اوج شکوفایی، بالندگی، شهادت‌پروری، وحدت و یکپارچگی کشور، پیروی و اطاعت از ولی فقیه و تحقق همه آرمان‌های اسلام و نهضت حسینی موج می‌زند که به زیبایی قابل مشاهده و درک است.
این مسئول بیان کرد: رزمندگان غیور ایران در هشت سال دفاع مقدس با وجود کمبودهای تسلیحاتی و اطلاعاتی در مقایسه با دشمن توانستند با ایمان و اراده راسخ به مصاف دشمن بروند و حماسه‌هایی جاودان خلق کنند.
دهقان در ادامه از برگزاری یادواره هفته دفاع مقدس سخن به میان آورد و گفت: هر ساله بسیج شهرداری کرج مراسم یادواره هفته دفاع مقدس را با کمک یکی از پایگاه‌های بسیج مناطق و سازمان‌ها برگزار می‌کند که امسال برگزاری این مراسم با همکاری بسیج سازمان فاوا صورت می‌گیرد.
این مسئول ابراز کرد: مراسم روز دوشنبه، دوم مهرماه سال جاری ساعت 10:30 در گلزار شهدای چهارصد دستگاه برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha