نشست نمایندگان بقاع متبرک ایران اسلامی در آستان حضرت عبدالعظیم(ع)
کد خبر: 3749277
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳

نشست نمایندگان بقاع متبرک ایران اسلامی در آستان حضرت عبدالعظیم(ع)

گروه جامعه ــ نهمین نشست نمایندگان آستان‌های مقدس و بقاع متبرک ایران اسلامی، دوشنبه دوم مهرماه به میزبانی آستان حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می‌شود.

رد نشود/ نشست نمایندگان بقاع متبرک ایران اسلامی در آستان حضرت عبدالعظیم(ع)به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی آستان حضرت عبدالعظیم(ع)؛ این نشست در روز دوشنبه، دوم مهرماه با حضور نمایندگانی از آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه ایران اسلامی از جمله آستان قدس رضوی، آستان مقدس حضرت معصومه(س)، حضرت احمد بن موسی(ع)، حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، مسجد مقدس جمکران، بعثه مقام معظم رهبری در سازمان حج و زیارت و همچنین سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برگزار می‌شود.

در این نشست ضمن ارائه گزارشی از فعالیت کارگروه‌های هفت‌گانه در اعتاب جهان اسلام با موضوعاتی نظیر امور قرآنی و فرهنگی، خانواده و ارشاد، فضای مجازی و رسانه، آموزش و پژوهش، معماری و مهندسی، امنیتی و حقوقی و مالی و موقوفات، نسبت به نحوه ادامه فعالیت کارگروها بحث و تبادل نظر می‌شود.

گفتنی است، بررسی نهایی پیش‌نویس‌های اساسنامه شورای عالی، ضوابط کار کمیته نمایندگان و شیوه‌نامه تبادل تجارب و اقدامات مشترک، تعیین زمان برگزاری اولین نشست تولیت‌های آستان‌های مقدس و بقاع متبرک ایران اسلامی و تنظیم دستور کار نشست در آینده نزدیک از جمله نکاتی است که در این جلسه به آن پرداخته می‌شود.

انتهای پیام

captcha