لزوم حرکت جهادی مردم در بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
کد خبر: 3749450
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۶

لزوم حرکت جهادی مردم در بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

گروه سیاست و اقتصاد – نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بر لزوم حرکت جهادی آحاد مردم در بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: در طول این چهل سال، همواره دست قدرت الهی در نظام جمهوری اسلامی بوده‌است.

لزوم حرکت جهادی در بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی صبح امروز در در همایش شورای سیاست‌گذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در محل مصلی امام‌خمینی (ره) ارومیه برگزار شد، بااشاره به اینکه استان آذربایجان‌غربی، از لحاظ امنیتی بسیار حساس است، افزود: آذربایجان غربی با مشکلات بسیار زیادی دست و پنجه نرم می‌کند که مسئولان باید شبانه‌روز در راستای حل مشکلات استان و مردم تلاش کنند.
وی ادامه داد: خداوند متعال در قرآن کریم فرموده‌است که ما آیات خود را بر حضرت موسی(ع) نازل کردیم تا با استناد به این آیات، مردم را به سوی نور، روشنایی و راه راست هدایت کند و ایام الهی و مقدس را برای آنان متذکر شود تا فراموش نکنند و همواره بزرگ بدارند.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی باتاکید بر اینکه ایران اسلامی نیز با رهبری امام راحل از ظلمات و تاریکی خارج شد، خاطرنشان کرد: از این رو باید ایام الهی برای مردم یادآوری شده و زنده نگه داشته شود و مهمترین ایام الله در کشور ما، ایام پیروزی انقلاب اسلامی است و زمانی که انقلاب به پیروزی رسید و نورانیت در کشور ایجاد شد و ظلمات و تاریکی از میان رفت، بسیار ارزشمند بوده و نباید این روز را فراموش کنیم.
وی بابیان اینکه اکنون در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرار داریم، تصریح کرد: باید از تمامی دستاورد‌های چهل ساله انقلاب و داشته‌های ارزشمند نظام حراست و حفاظت کنیم و اگر شکرگذار انقلاب اسلامی نباشیم، خداوند متعال نیز این نعمت را از ما خواهد گرفت.
نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی بااشاره به بیانات مقام معظم رهبری در انتخابات، یادآور شد: مقام معظم رهبری فرمودند که اگر کسی نظام را نیز قبول نداشته باشد، باید برای حفظ جان خود نیز در انتخابات شرکت کند و ما امروز باید به صورت جهادی، پای کار بوده و نظام جمهوری اسلامی را قدرتمندتر از روز‌های گذشته به پیش بریم.
وی اظهار کرد: اراده خداوند متعال، انقلاب اسلامی را همچنان قوی‌تر از روز‌های گذشته به پیش خواهد برد و پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دست صاحب اصلی آن که امام زمان (عج) است، خواهد رسید و در این میدان نیز ما باید با حفظ اتحاد و یکدلی به پیش رویم و در طول این چهل سال، همواره دست قدرت الهی در نظام جمهوری اسلامی بوده‌است.
انتهای پیام

captcha