یادواره شهدای دانش‌آموز در یاسوج برگزار شد
کد خبر: 3749510
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱

یادواره شهدای دانش‌آموز در یاسوج برگزار شد

گروه اجتماعی ـ همزمان با آغاز سال تحصیلی یادواره شهدای دانش‌آموز در مدارس دخترانه کار و دانش و فرزانگان یاسوج برگزار شد.

یادواره شهدای دانش‌آموز در یاسوج برگزار شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدروح‌الله شاهینی، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج بویراحمد روز گذشته، یکم مهرماه در آئین یادواره شهدای دانش‌آموز در مدارس دخترانه کار و دانش و فرزانگان یاسوج، اظهار کرد: یادواره شهدای دانش‌آموز با هدف عطرآگین کردن فضای مدارس با عطر و بوی شهادت در نخستین روز از مهرماه برگزار شد.
وی افزود: یکی از اقشاری که ۸ سال دفاع مقدس در کنار سایر اقشار در عرصه میدان نبرد با تمام توان در برابر دشمن مقاومت کرده و در این راه شهدای زیادی هم تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرد قشر دانش‌آموز بوده است.
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج بویراحمد در ادامه اضافه کرد: دانش‌آموزان با موقعیت شناسی، زمان‌شناسی و درایتی که داشتند سنگر مدرسه را رها کرده و در سنگر جبهه درس آزادگی، ایثار و شهادت را آموختند و با انتخاب راه شهادت برای دیگران درس عزت و فداکاری را به یادگار گذاشتند.
شاهینی برگزاری یادواره‌ها، تجلیل از مقام شامخ شهدا و تداوم و زنده نگه داشتن راه آنان را مهم دانست و عنوان کرد: برگزاری این یادواره‌ها باعث ترویج و تدوام فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نیز می‌شود.
وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۲۸ یادواره پایگاهی، یک یادواره حوزه و ۲ یادواره آبروی محله در این شهرستان برگزار شده است، تصریح کرد: تا پایان امسال حدود ۶۰ یادواره دانش‌آموزی دیگر نیز برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha