برگزاری دوره آموزشی «اذان» در دهدشت
کد خبر: 3749718
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶

برگزاری دوره آموزشی «اذان» در دهدشت

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر جامعةالقرآن برادران دهدشت از برگزاری دوره آموزشی اذان به مدت ۸ روز در مسجد امام صادق(ع) این شهر خبر داد.

برگزاری دوره آموزشی«اذان» در دهدشت

حجت‌الاسلام سیدعبدالوهاب اسلام‌پی، مدیر جامعةالقرآن برادران دهدشت در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: این جامعةالقرآن از سال ۹۴ در بخش آقایان در همه رده‌های سنی با فعالیت 2 نفر مربی تأسیس شده است.

وی کلاس‌های روخوانی، روانخوانی، حفظ، همکاری در برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی دیگر ادارات و...را از فعالیت‌های مؤسسه برشمرد و کلاس‌های روخوانی و روانخوانی همراه با تصحیح نماز در 13 مسجد دهدشت، 35 محفل انس با قرآن کریم در مقطع متوسطه مدارس و تصحیح نماز برای ائمه جماعات شهرستان را از برنامه‌های آتی جامعه‌القرآن عنوان کرد.

مدیر جامعةالقرآن برادران دهدشت راه‌اندازی جامعةالقرآن برادران در لنده، سرفاریاب، قلعه رئیسی، چنگلوا، دیشموک و راک در صورت حمایت و تأمین اعتبار و برگزاری دوره آموزشی اذان به مدت 8 روز در مسجد امام صادق(ع) این شهر را از سایر برنامه‌های در دست اقدام تا پایان سال‌جاری اعلام کرد.

اسلام‌پی با ابراز گلایه از عدم همکاری نمایندگان و خیران در ترویج فرهنگ قرآن و عترت، یادآور شد: با وجود پیگیری و درخواست‌ها، هیچ خیری حاضر به کمک برای برگزاری یک اردوی تابستانی نشده است.

انتهای پیام

captcha