نیازمند تكرار دوباره رفتارهای دوران دفاع مقدس هستیم
کد خبر: 3750059
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲
تبادار:

نیازمند تكرار دوباره رفتارهای دوران دفاع مقدس هستیم

گروه اجتماعی ـ استاندار فارس گفت: امروز زمانه‌ای است که ما بیش از هر زمان دیگری به رفتارهای دوران دفاع مقدس نیاز داریم.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، اسماعیل تبادار، استاندار فارس در شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان افزود: در دوران دفاع مقدس آنچه که در رفتار همگان بود توجه به وحدت، همدلی، هماهنگی، همسویی و توکل به خداوند تحت رهبری‌های امام راحل بود و امروز هم باید به این راه و طریق سرشار از روحیه و توان توجه داشته باشیم و هر مطلبی که بتواند راه شهید را برجسته کند برای ما مسئولان یک تکلیف باشد.
وی با بیان اینكه امروز زمانه‌ای است که ما بیش از هر زمان دیگری به رفتارهای دوران دفاع مقدس نیاز داریم، ادامه داد: قطعاً با در پیش گرفتن رفتارها و منش دوران دفاع مقدس تحت فرامین رهبر معظم انقلاب، امروز نیز خواهیم توانست این گردنه سخت و دشوار را پشت سرگذاریم چرا که نظام جمهوری اسلامی بارها و بارها نشان داده که می‌تواند از چنین مقاطع و شرایط سختی به سلامت عبور کند.
استاندار فارس گفت: البته نگاه ما به شهدا نه از باب نیاز شهدا بلکه از باب نیاز خود ما به این جایگاه رفیع است و هیچ‌گاه فراموش نخواهیم کرد که بعد از لطف و عنایت خداوند، امنیت و حفاظت از نظام و انقلاب اسلامی را مدیون خون پاک شهدا و رادمردی‌های آنها هستیم.
تبادار گفت: تمام آن رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌ها به اشکال مختلف به عنوان اسناد بزرگ تاریخی ثبت و ضبط شده و این نه از باب نیاز شهدا بلکه خود ما نیازمند ثبت این رشادت‌ها هستیم.
وی ادامه داد: شهدا افرادی هستند که در عرصه‌ای از تاریخ با مشعل هدایت امام حسین(ع) تاریخ‌سازانی بزرگ شدند و ما گذشته و امنیت خود را باید مدیون آن عزیزان بدانیم و آن‌ها را تکریم کنیم و گرامی بداریم.
استاندار فارس یادآور شد: وقتی انقلاب نوپای ما یک نهال کوچک بود همه سردمداران و بدخواهان انقلاب اسلامی که دنیا را به 2 بلوک شرق و غرب بین خود تقسیم کرده بودند و شعارهای انقلاب اسلامی که نه شرقی و نه غربی و استقلال و آزادی بود، خوشایندشان نبود با تمام توان در مقابل این انقلاب ایستادند و جنگی را به وسیله صدام بر کشور تحمیل کردند.
تبادار افزود: در آن مقطع که همه آن‌ها پشت سر صدام ایستاده بودند و همه جانبه از او حمایت می‌کردند، کشور ما به تنهایی و تحت رهبری‌های امام راحل که بر دل‌های مردم حکومت می‌کرد و رشادت‌های رزمندگان اسلام در مقابل دشمنان ایستادگی کرد.
وی ادامه داد: امروز هم دشمنان و مستکبران به رغم شعارهایی که از استقلال و حقوق بشر سر می‌دهند، به هیچ وجه آزادگی و استقلال دیگر کشورها را بر نمی‌تابند و جمهوری اسلامی را که الگوی آزادی‌خواهی و مبارزه با ظلم و بی‌عدالتی است را به هر شکل که می‌توانند تحت فشار قرار می‌دهند.
استاندار فارس در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی اهواز گفت:‌ در این حادثه نیز باز مشاهده کردیم که کشورهایی که ندای مقابله و برخورد با تروریسم سر می‌دهند چگونه از تروریسم کور حمایت می‌کنند و چنین اتفاقاتی را تحت حمایت خود رقم می‌زنند.
انتهای پیام

captcha