پیاده‌روی اربعین، دشمنان اسلام را ناامید می‌کند
کد خبر: 3750358
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱

پیاده‌روی اربعین، دشمنان اسلام را ناامید می‌کند

گروه اجتماعی ـ نماینده مردم کرج، اشتهارد، فردیس و آسارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقشه‌های دشمنان برای کم‌رنگ کردن مراسم پیاده‌روی اربعین، گفت: حضور میلیونی عاشقان در پیاده‌روی اربعین ضربه‌ای سنگین بر پیکر دشمنان وارد و آن‌ها را ناامید می‌کند.

پیاده‌روی اربعین، دشمنان اسلام را ناامید می‌کند

عزیز اکبریان، نماینده مردم کرج، اشتهارد، فردیس و آسارا در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: پیاده‌روی شکوهمند و دشمن‌شکن اربعین امروز به یکی از نمادهای قدرتمند جهان تشیع و اسلام بدل شده است.
وی با بیان اینکه مردم مسلمان ایران اسلامی نیز با حضور در پیاده‌روی اربعین، گامی جهت فراگیر کردن فرهنگ عاشورا برمی‌دارند، افزود: این اجتماع بزرگ توجه مردم جهان را به سمت کربلا جلب می‌کند و متوجه شدن اذهان مردم دنیا، ترویج فرهنگ عاشورا را تسهیل می‌کند.
این مسئول با اشاره به نقشه دشمنان برای کم‌رنگ کردن مراسم اربعین حسینی، گفت: دشمنان از این موضوع بسیار هراس دارند و می‌دانند فراگیر کردن مکتب امام حسین(ع) و فرهنگ عاشورا، نابودی آن‌ها را به دنبال خواهد داشت زیرا بزرگ‌ترین درس امام حسین(ع) به یاران و پیروان خویش، استکبارستیزی و مقابله با ظلم و ستم است.
نماینده مردم کرج، اشتهارد، فردیس و آسارا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از سویی دیگر فلسفه برگزاری اربعین در وضعیت بحران‌های امنیتی و تلاش برای ایجاد شکاف‌های مذهبی به معنای تداوم راه مقاومت ‌برابر دشمنان اسلام است. امام حسین(ع) اسوه ایستادگی است و عرض ارادت مسلمانان بدون نگرانی از هرگونه حادثه تروریستی پیامی روشن به غرب و حامیانش دارد که بدون شک در تضاد با استراتژی رسانه‌های غربی است.
اکبریان در پایان با بیان اینکه خوشبختانه حرکت عظیمی که در آستانه اربعین حسینی و در مسیر نجف به کربلا انجام می‌شود ضربه سنگین بر پیکره دشمن و شیوه‌های تبلیغاتی آنان وارد می‌کند و تمام تبلیغات شوم آن‌ها را جهت کم رنگ کردن مراسم اربعین تحت الشعاع قرار می‌دهد، افزود: ما به‌عنوان پیروان مکتب تشیع و اهل‌البیت(ع) افتخار می‌کنیم که با وجود همه این دشمنی‌ها و حسادت‌های دشمنان، حرکت عظیم پیاده‌روی اربعین با حضور بیش از 20 میلیون نفر برگزار می‌شود.
انتهای پیام 

captcha