فعالیت ۵۰۰ مربی قرآنی در البرز
کد خبر: 3750379
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹

فعالیت ۵۰۰ مربی قرآنی در البرز

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز گفت: در حال حاضر ۵۰۰ مربی قرآن دارای مجوز در موسسات قرآنی و خانه‌های قرآن شهری و روستایی این استان فعالیت می‌کنند.

فعالیت 500 مربی قرآنی در البرز

جواد ملازاده در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: فعالیت این تعداد مربی زبده قرآنی در البرز قابل توجه بوده اما با توجه به جمعیت این استان همچنان به تربیت نیروی متخصص قرآنی نیاز داریم.
وی در ادامه به تربیت داوران و مربیان متخصص قرآنی اشاره کرد و گفت: به منظور توسعه آموزش‌های قرآنی این سازمان تربیت داور و مربی متخصص قرآنی را در دستور کار خود قرار داده و طی چند سال اخیر در کنار توجه به مراکز، موسسات و خانه‌های قرآنی توانسته ظرفیت مطلوبی را در این حوزه ایجاد کند.
این مسئول با تاکید بر ضرورت پیگیری و شناسایی دقیق نیازهای آموزشی در حوزه‌های قرآنی، افزود: براین اساس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز از برگزاری صرف کلاس‌های روخوانی، تلاوت و... خارج و به تخصصی شدن آموزش‌ها ورود پیدا کرده است.
ملازاده یکی از عوامل دستیابی به موفقیت این استان در حوزه قرآنی را خروج از تصدی‌گری تبلیغات اسلامی برشمرد و یادآور شد: واگذاری امور به تشکل‌های مردم نهاد، موسسات و خانه‌های قرآنی در ارتقا کیفی و توسعه آموزش‌های قرآنی نقش بسزایی داشته است.
انتهای پیام

captcha