طنین نوای قرآن در تیپ ۵۵ هوابرد شیراز/ انقلاب اسلامی با صلابت به کار خود ادامه می‌دهد
کد خبر: 3750556
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹

طنین نوای قرآن در تیپ ۵۵ هوابرد شیراز/ انقلاب اسلامی با صلابت به کار خود ادامه می‌دهد

گروه فعالیت‌های قرآنی - همزمان با ایام هفته دفاع مقدس، محفل انس با قرآن در تیپ ۵۵ هوابرد شیراز برگزار شد.

به گزارش ایكنا از فارس، به‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، محفل نورانی انس با قرآن كریم امروز، 4 مهرماه با حضور فرماندهان، مسئولان و كاركنان پایور و وظیفه در نمازخانه امام حسین(ع) تیپ 55 هوابرد شیراز برگزار شد.
در این مراسم پس از قرائت آیاتی از كلام وحی توسط دو نفر از قاریان منتخب تیپ، حجت‌الاسلام سیدعباس برهانی‌نسب، رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ با گرامیداشت و تبریک هفته دفاع مقدس، به تمامی دلاورمردان و رزمندگان سلحشور و شجاع ایران اسلامی، امنیت و آسایش موجود در این کشور را نتیجه از خودگذشتگی‌ها، ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های نیروهای مخلص و فداکار و شهدای گلگون کفن دانست.
وی افزود: ملت بزرگ ایران باید همواره پشتیبان و قدردان این شجاعت‌ها و پایمردی‌ها باشد و بر ماست که دفتر صبر و مقاومت رزمندگان و شهدای گلگون کفن دفاع مقدس را عاشقانه مطالعه كنیم و از شجاعت‌ها، حماسه‌ها و ایثارگری‌های آن درس بگیریم و الگو و سرلوحه کار خود قرار دهیم.
برهانی‌نسب بیان كرد: مقاومت تحسین برانگیز جوانان برومند این سرزمین در برابر دشمنان اسلام و انقلاب در هشت سال دفاع مقدس صحنه‌های بی‌نظیر و بی‌بدیلی از شهادت و ایثار را خلق كرد که یادآوری خاطره این رشادت‌ها و انتقال ماهیت و ارزش‌های انقلاب به نسل جوان امروز کشور از وظایف مهم دینی و ملی ماست و باید که در این زمینه تلاش و کوشش كنیم.
در ادامه این مراسم امیر سرتیپ 2 ذبیح‌الله بهمن زیاری، فرمانده تیپ 55 هوابرد شیراز با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با ماه محرم الحرام و تسلیت ایام سوگواری و شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفای آن حضرت گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از همان ابتدای استقرار این نظام در صدد توطئه و ایجاد مشكلاتی برای این كشور بوده‌اند كه با رهبری‌های داهیانه حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و همچنین اراده پولادین این ملت و حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان این توطئه‌ها و دسایس راه به جایی نبرده و با شكست مواجه شده است.
وی افزود: امروز با گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی و با وجود همه هجمه‌ها و كارشكنی‌ها این انقلاب همچنان استوار و با صلابت و اقتدار به كار خود ادامه می‌دهد.
انتهای پیام

captcha