تغییر ساعات بازدید از اماکن گردشگری فارس در فصل پاییز
کد خبر: 3750562
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴

تغییر ساعات بازدید از اماکن گردشگری فارس در فصل پاییز

گروه اجتماعی ـ سرپرست امور فرهنگی و ارتباطات میراث فرهنگی فارس از تغییر ساعت بازدید اماکن گردشگری فارس در فصل پاییز خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس، همت محمدی با اعلام خبر فوق گفت: بازدید از مجموعه فرهنگی حافظ از ساعت 8 صبح تا 21:30 و مجموعه فرهنگی سعدی از ساعت 8 صبح تا 20:30 امکان‌پذیر است.
وی ادامه داد: درب‌های ارگ کریم‌خانی که یکی از آثار تاریخی دوران زندیه از ساعت 8 صبح تا 20 به روی بازدیدکنندگان گشوده است.
محمدی با اشاره به ساعت کاری موزه پارس و حمام وکیل در محور زندیه اظهار کرد: موزه پارس از 8 صبح لغایت 18، حمام وکیل از8 صبح تا 19 و موزه سنگ هفت تنان از 8 صبح لغایت 17:30 در در فصل پاییز باز است.
سرپرست امور فرهنگی و ارتباطات میراث فرهنگی فارس گفت: مجموعه‌های جهانی تخت جمشید و موزه تخت جمشید، پاسارگاد، آتشکده فیروزآباد، بیشاپور و موزه بیشاپور، همچنین مجموعه های باستانی نقش رستم و نقش رجب از ساعت 8 تا 17 آماده میزبانی از گردشگران و بازدیدکنندگان هستند.
وی یادآور شد: در روزهای پنج‌شنبه و جمعه، مجموعه فرهنگی حافظ از ساعت 8 صبح تا 22 و مجموعه فرهنگی سعدی از ساعت 8 صبح تا 21:30 پذیرای علاقه‌مندان است.
انتهای پیام

captcha