ترجمه و تفسیر نهج‌‌البلاغه با «حرف‌های فیروزه‌ای»
کد خبر: 3751656
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲

ترجمه و تفسیر نهج‌‌البلاغه با «حرف‌های فیروزه‌ای»

کانون خبرنگاران نبأ ــ سلسله‌جلسات دینی «حرف‌های فیروزه‌ای» با هدف تبیین معنای زندگی و اصول معنادار آن از منظر نهج‌البلاغه به همت کتابخانه علامه جعفری(ره)، برگزار می‌‌‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ سلسله‌جلسات دینی «حرف‌های فیروزه‌ای» با هدف تبیین معنای زندگی و اصول معنادار آن از منظر نهج‌البلاغه با حضور حجت‌‌الاسلام‌و‌المسلمین موسی حسنی در فصل پاییز طی شش جلسه در تاریخ‌های 9 و 23 مهر، 7 و 21 آبان، 5 و 19 آذرماه در محل کتابخانه شخصی علامه جعفری(ره) برگزار می‌شود.
حجت‌‌الاسلام‌و‌المسلمین موسی حسنی، از شاگردان نزدیک علامه، به‌عنوان سخنران این جلسات، خطبه‌هایی از نهج‌البلاغه را در فصل پاییز ترجمه و تفسیر خواهد کرد.
مجموعه فاخر ترجمه و تفسیر نهج‌البلاغه اثر بی‌بدیل زنده‌یاد علامه محمدتقی جعفری(ره)، در 27 جلد توسط این عالم فرزانه نگاشته شده و مرجع دینی گرانبهایی به‌شمار می‌رود.
علاقه‌مندان برای حضور در اولین نشست فصل پاییز، می‌توانند امروز، 9 مهرماه، ساعت 16 به کتابخانه علامه جعفری واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت‌الله کاشانی، خیابان حسن‌آباد، انتهای کوچه چهارم مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44091043 تماس بگیرند.
سارا امین‌نژاد
انتهای پیام

captcha