مدیران دستگاه‌ها خود را متولی امر اشتغال بدانند
کد خبر: 3751710
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸
بازوند:

مدیران دستگاه‌ها خود را متولی امر اشتغال بدانند

گروه سیاست و اقتصاد ــ استاندار کرمانشاه با انتقاد از عملکرد مدیران در حوزه اشتغال گفت: مدیران دستگاه‌ها باید خود را متولی امر اشتغال بدانند و انتظار می‌رود تا برنامه‌ها در راستای اشتغالزایی مدیریت شود.

مدیران دستگاه‌ها خود را متولی امر اشتغال بدانند

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه امروز، 9 مهرماه در نوزدهمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان با انتقاد از عملکرد مدیران در حوزه اشتغال، گفت: امروز با توجه به شرایط مدیران در حیطه اشتغال و سرمایه‌گذاری باید بیشتر از قبل کار کنند چرا که استان از توسعه عقب افتاده است.
وی افزود: کرمانشاه از استان‌های با نرخ بالا در بیکاری است و جوانان انتظار دارند برنامه‌ها به سمت و سوی اشتغالزایی حرکت کند.
بازوند اظهار کرد: دستگاه‌ها و مدیران متولی امر اشتغال باید تمام تلاش خود را در مسیر اشتغال انجام دهند.
استاندار کرمانشاه با ارائه برخی از گزارش‌ها در این حیطه، گفت: گزارش عملکرد بانک‌ها هر هفته برای مسئولین ذیربط در کشور ارسال می‌شود و این امر به منظور برخورد با مدیرانی است که کوتاهی می‌کنند.
وی با تذکر جدی به ادارات کل ورزش و جوانان، امور عشایری و حمل و نقل و پایانه‌ها افزود: تا پایان هفته آینده اگر شرایط پرداخت تسهیلات لازم به متقاضیان اشتغال در حوزه کاری فراهم نشود سهمیه این ادارات حذف و برای عزل مدیران آن‌ها اقدام می‌کنم.
انتهای پیام

captcha