نقش غیرقابل انکار مؤسسات در تحقق اهداف قرآنی جامعه
کد خبر: 3751947
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶

نقش غیرقابل انکار مؤسسات در تحقق اهداف قرآنی جامعه

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه تقویت مؤسسات را زمینه‌ساز تحقق اهداف قرآنی جامعه دانست و نقش مؤسسات را در این راستا غیرقابل انکار توصیف کرد.

طرح‌های قرآنی زمینه‌ساز تحقق اهداف قرآنی جامعه‌اند

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از برگزاری دومین گردهمایی فعالان قرآنی استان کرمانشاه در هفته پایانی مهرماه خبر داد و گفت: گردهمایی فعالین قرآنی استان با هدف فعال‌سازی و تقویت شبکه قرآنی مساجد و مؤسسات در کرمانشاه برگزار می‌شود.
وی با تشریح اهداف قرآنی مؤسسات، اظهار کرد: طرح‌های قرآنی زمینه تحقق اهداف قرآنی جامعه فراهم می‌کنند و مؤسسات در این راستا دارای نقشی غیرقابل انکار هستند.
حجت‌الاسلام محمدی با اشاره به تجلیل از اساتید، خادمان قرآن و پیشکسوتان عرصه قرآنی استان در این همایش، گفت: این همایش برای گردهمایی خادمان طرح نهضت قرآنی استان و بخش‌های دیگر است که در مسیر ارتقاء و پیش‌رفت قرآنی کرمانشاه تلاش می‌کنند و فعالیت‌های شاخصی را به ثمر رسانده‌اند.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه افزود: باید نقش و جایگاه مؤسسات قرآن در جامعه به مردم شناسانده شود که می‌توانند کانون بصیرت‌بخشی باشند.
وی در پایان اظهار کرد: لازمه امر اشاره شده استفاده از دانش و تجارب فعالین قرآنی در تمامی بخش‌ها و زمینه‌های مرتبط است.
انتهای پیام

captcha