بیمارستان طالقانی آماده خدمت‌رسانی به زوار اربعین
کد خبر: 3752304
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۳

بیمارستان طالقانی آماده خدمت‌رسانی به زوار اربعین

گروه اجتماعی- رئیس بیمارستان آیت‌الله طالقانی کرمانشاه از آمادگی این مرکز برای ارائه خدمت به زائرین اربعین حسینی خبر داد.

بیمارستان طالقانی آماده خدمت‌رسانی به زوار اربعین

به گزارش ایکنا از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، دکتر خسرو فرهادی اظهار کرد: در راستای ایجاد آمادگی ارائه خدمات مناسب و درخور زائرین ابا عبدالله الحسین(ع) این مرکز به منظور تسهیل رفت و آمد آمبولانس‌ها، خودروهای تأمین کننده اقلام مصرفی بیمارستان مسیر ورود و خروج بهسازی، تعریض و آسفالت شده است.
وی با بیان اینکه به منظور ایجاد فضای کافی جهت پارک خودروهای کارکنان و زائرین نیز بهسازی و افزایش ظرفیت پارکینگ خودروها در محوطه بیمارستان انجام گرفته است از آماده سازی پد فرود بالگردهای امدادی نیز خبر داد.
رئیس بیمارستان آیت‌الله طالقانی کرمانشاه به نوسازی و آماده‌سازی تخت‌های بستری و برانکارد این بیمارستان اشاره کرد و گفت: به منظور افزایش و استقرار تخت‌های مازاد بر ظرفیت بیمارستان اقداماتی همچون ایجاد سطح مناسب برای افزایش ظرفیت بیمارستان و استفاده از فضای پارکینگ جهت اضافه نمودن تعداد تخت پذیرش بیماران در بحران‌های احتمالی و آماده‌سازی فضاهای مسقف در نظر گرفته شده است.
وی عنوان کرد: تجهیزات اعم از پزشکی، مصرفی و پشتیبانی متناسب با شرایط بحران پیش بینی شده است واقداماتی چون تغییر و تعریف نحوه گزارش‌گیری و ارائه آمار از سیستم‌های تریاژ و HIS در شرایط بحران، کنترل و کاهش پذیرش بیماران الکتیو متناسب با شرایط، انجام بازدیدهای شبانه تیم مدیریتی، آماده باش کامل کلیه نیروها به خصوص چارت مدیریت بحران مرکز و پیش‌بینی نیروهای مازاد بر شیفت و تعریف نیروهای آنکال در کلیه بخش‌ها و واحدها صورت می‌گیرد.
فرهادی همچنین به برگزاری دوره‌های آموزشی از جمله تریاژ استارت، مدیریت حجم انبوه و ازدحام بیماران به منظور آمادگی پرسنل به منظور مدیریت شرایط بحرانی اشاره کرد و گفت: برگزاری مانورهای مختلف به منظور مرور شرایط بحران و رفع نواقص احتمالی، تعریف فرایندها و آموزش پرسنل در خصوص چگونگی تبدیل اجرای عادی فرایندها به اجرای اورژانسی و بحرانی آن‌ها نیز پیش‌بینی شده است.
انتهای پیام

captcha