اردوهای راهیان‌نور؛ فرصتی برای خودشناسی و کسب معرفت
کد خبر: 3754635
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶

اردوهای راهیان‌نور؛ فرصتی برای خودشناسی و کسب معرفت

گروه معارف - استاندار البرز گفت: شرکت در اردوهای راهیان‌نور یک توفیق الهی و بهترین فرصت برای خودشناسی و کسب معرفت است.

اردوهای راهیان‌نور؛ فرصتی برای خودشناسی و کسب معرفت

به گزارش ایکنا از البرز، محمدعلی نجفی، 18 مهرماه در نشست ستاد راهیان نور که در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، اظهار کرد: اردوهای راهیان نور و حضور مردم در مناطق عملیاتی کشور، می‌تواند به عنوان برنامه مهم فرهنگی و تاثیرگذار برای نسل‌ جوان به حساب آید.
وی با اشاره به اینکه اعزام مردم به مناطق عملیاتی، توانسته تاثیر فراوانی در روح و روان زائران به ویژه جوانان داشته باشد گفت: اهداف مهم و مورد توجه در راهیان نور تاثیرگذاری این عملیات فرهنگی بر افکار جوانان و نوجوانان است که خوشبختانه هر سال تعداد زیادی از جوانان با شور و علاقه در این اردوها شرکت می‌کنند.
این مسئول تاکید کرد: در حال حاضر که زمینه‌های انحراف و نابهنجاری توسط فضای حقیقی و مجازی زمین و زمان را پر کرده است، تنها یک انتخاب درست که همراه با نور و معنویت است می‌تواند انسان را در مسیر زندگی بیمه کند و کسانی‌که توانستند در این مسیر گام بردارند به خاطر این توفیق الهی باید شکرگزار خداوند متعال شوند.
نجفی از راهیان نور به عنوان یک سفر خودشناسی و معرفتی نام برد و گفت: این سفر در واقع فرصتی است که انسان‌ها با پیدا کردن خود در مسیر کمال گام بردارند.
استاندار البرز تاکید کرد: برای هر چه بهتر برگزار شدن اردوهای راهیان نور و برای تامین امنیت این اردوها تمام متولیان دستگاه‌ها باید اهتمام لازم را داشته باشند تا شاهد حوادثی همچون حادثه سال گذشته دانش‌آموزان نظرآباد نباشیم.
وی بیان کرد: دستگاه‌هایی مانند آموزش و پرورش، بنیاد شهید، فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهداشت و درمان، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی و دانشگاه‌ها باید در مناطق عملیاتی دفاع مقدس با توجه به وظایفی که دارند، حضور جدی داشته باشند.
در این نشست مصوب شد تا تعدادی از اعضای قرارگاه فرهنگی راهیان‌نور با اعزام به منطقه عملیاتی جنوب کشور وضعیت امکانات برای ساماندهی کاروان‌ها را بررسی کنند.
انتهای پیام

captcha